Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:46
Mijn hemel zeg wat een doffe ellende is dat :r

Ik heb 2 Samsung stofzuigrobots aangeschaft, VR7000. Op zich ben ik over de apparaten zelf redelijk tevreden. En, ze hebben wifi dus bediening met een app. Geen onbelangrijke feature, dus op zoek naar 'de app' ervoor in de appstore (iOS).
Samsung Smarthome app gevonden, geïnstalleerd en helaas, de app werkt net zo slecht als de reviews doen geloven. MAAR na het nodige klooien is het dan eindelijk gelukt de robot te koppelen aan de app.
Maar Samsung Smarthome is eigenlijk Samsung Dumbhome. Samsung gaat er van uit dat er maar 1 persoon is, met 1 telefoon. Je kunt de app niet delen, je kunt de rechten niet delen, en je kunt ook de apparaten niet delen 8)7
Log je in op een andere telefoon met dezelfde gegevens, dan worden de apparaten op de andere telefoon gedelete |:(
Maak je een nieuwe account aan op een andere telefoon, en voegt ze daar toe, dan worden ze op de andere telefoon gedelete |:(

BEHOLD! de Samsung Connect app. Geweldig, je kunt nu gezinsleden toevoegen en apparaten delen *O*
Je selecteert in de app de catalogus met ondersteunde apparaten, klik op stofzuigrobot, en dan verschijnen er twee types die functioneren, waaronder de door mij gekochte VR7000 *D
Klik erop, dan begint het aanmeldproces, robot in AP modus, verbinden met de robot, terug naar de app
Kan apparaat niet toevoegen Dit apparaat wordt niet ondersteund in de huidige versie van Samsung connect. Dit wordt toegevoegd in een latere versie.
Waarom ik zo afgeef en kots op Samsung is vanwege het complete gebrek aan oplossingsgerichtheid.

30 minuten aan de telefoon
- heeft u uw router al eens gereset?
:F (in AP modus met de robot doet mijn router niet ter zake)
- oh nee dan weten wij het ook niet, ga maar terug naar de dealer

SRSLY?

De webchatfunctie van Samung dan maar, maar die doet het niet, althans niet sinds afgelopen donderdag.

Een alternatief is Samsung via FB messenger.
Na 5 berichten, en 3 dagen wachten dan gisteravond voor het eerst uberhaupt reactie, en vanmorgen was het antwoord:
Ok, dat is wel heel erg balen zeg. Ik heb hier helaas ook hetzelfde antwoord voor. Je zal hier echt even mee naar de dealer moeten. Mochten die niks kunnen doen, zal je naar selectro moeten gaan in Arnhem. ^Sytze
wtf

Coolblue ziet me aankomen: ja, de samsung app doet het niet, en ik moest naar jullie komen.

Goed, Samsung zelf heeft een TOTAAL gebrek aan kennis over hun eigen producten, hebben 0,0 zin om moeite te doen, laat staan dat er bevestigd of ontkracht kan worden dat het apparaat inderdaad wel of nit zou moeten werken met de Samsung Connect app.

Ik loop dus aardig vast hier, en eigenlijk geen idee meer wat ik nog kan doen.
De kans is klein, maar welke tweakers hebben ervaring met de samsung connect app, wellicht zelfs icm de VR7000 serie robotzuiger?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.