Wanneer ik thuis op m'n desktop een push notificaties lees (bv. dat ik een nieuw inbox bericht heb, en dat bericht dus lees), en dan naar m'n werk vertrek en daar m'n laptop en Chrome start, krijg ik dezelfde melding - hoewel ik dat bericht dan reeds gelezen heb natuurlijk. Ik krijg dus elke melding dubbel, wat nogal vervelend is.
Heb zelf het probleem niet, werkt gewoon netjes cross-platform tussen mijn desktops/mobiele devices.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hm. Mobiele push gebruik ik niet, maar ik werk wel met een desktop en een laptop. Beide met Chrome (Build 61) gelinkt aan hetzelfde Google account. Beide Windows 10.Slavy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:43:
Heb zelf het probleem niet, werkt gewoon netjes cross-platform tussen mijn desktops/mobiele devices.
En open je de notificatie ook, of sluit je 'm en ga je handmatig naar het bericht wat de notificatie maakte?
Commandline FTW | Tweakt met mate