Parkeerboete Den Bosch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vandaag heb ik in Den Bosch geparkeerd op een plek voor vergunninghouders. Dit is onbewust geweest want een bord ben ik niet tegengekomen vanaf de plek waar ik vandaan kwam en de plek lag op een behoorlijk eind van het centrum.

Toen ik terug ging naar mijn auto (een andere kant als waar ik vanaf kwam gereden) zag ik wel een bordje hangen en eenmaal aangekomen bij mijn auto werden mijn vermoedens bevestigd, ik werd direct aangesproken door een buurtbewoner. Het was inderdaad een plek voor vergunninghouders.

Er zat geen bonnetje onder de ruitenwisser, gelukkig, dacht ik. Bij het wegrijden nogmaals goed gekeken maar weer geen bordje kunnen vinden dat het een vergunning zone was.

Wat ik mij afvraag, worden parkeerbonnetjes (in Den Bosch) eigenlijk nog steeds ouderwets onder de ruitenwisser gedaan of gaat dat tegenwoordig via de post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52
Waar heb je geparkeerd in Den Bosch? In sommige gebieden word er zelden gecontroleerd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Er zijn hier gemeenten in Zeeuws-Vlaanderen waarbij er geen bonnetjes onder de ruitenwisser meer gedaan wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Afrit13 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:23:
Waar heb je geparkeerd in Den Bosch? In sommige gebieden word er zelden gecontroleerd namelijk.
Oude Vlijmenseweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:50

Opx

Ik verwacht niet dat je een boete hebt. Er wordt weinig gecontroleerd en volgens mij werken ze nog met bonnen achter de ruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Je krijgt nog een bonnetje bij foutparkeren.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Opx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:03:
Ik verwacht niet dat je een boete hebt. Er wordt weinig gecontroleerd en volgens mij werken ze nog met bonnen achter de ruit.
Op de Buitenhaven in Den Bosch zie ik ze nagenoeg elke dag - vaak zelfs meermaals per dag - lopen hoor. Er wordt daar ontzettend streng gecontroleerd, dus dat klopt niet. Voor zover ik weet zit er dan wel een bonnetje onder de ruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:50

Opx

Buitenhaven is ook in het centrum, Oude Vlijmenseweg ligt een stuk buiten het centrum. Woon zelf in Boschveld. In de afgelopen 3 jaar heb ik de parkeerwachters niet vaker dan 1 a 2 keer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:16

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Pff, ik heb daar zelfs een boete gehad toen ik wel betaald had, met Parkline. Controleur had de parkline kaart (die moest je toen nog achter je raam doen (~2.5 jaar geleden).

Ik had overigens wel een mooie prent gekregen.

Afijn, eerst betalen en dan terugvragen - ik was /op zijn minst/ best boos op dat parkeerbeheer daar. Krijg je geen nette telefoongesprekken van.

Duurde maar 4 maanden, maar toen had ik het weer terug...

Niet geholpen op welke manier dan ook door Parkline (dat telefoongesprek is hopelijk niet opgenomen..), dus die gebruik ik niet meer.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:19
pjottum schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:39:
Pff, ik heb daar zelfs een boete gehad toen ik wel betaald had, met Parkline. Controleur had de parkline kaart (die moest je toen nog achter je raam doen (~2.5 jaar geleden).

Ik had overigens wel een mooie prent gekregen.

Afijn, eerst betalen en dan terugvragen - ik was /op zijn minst/ best boos op dat parkeerbeheer daar. Krijg je geen nette telefoongesprekken van.

Duurde maar 4 maanden, maar toen had ik het weer terug...

Niet geholpen op welke manier dan ook door Parkline (dat telefoongesprek is hopelijk niet opgenomen..), dus die gebruik ik niet meer.
Met ParkLine krijg je in de geschiedenis van de App / op de persoonlijke ParkLine pagina een heel mooi overzicht wanneer en waar je geparkeerd hebt. Dit kun je zeer eenvoudig gebruiken om een boete aan te vechten die je hebt gekregen ondanks dat de auto geregistreerd staat bij ParkLine (zelf ook al een keer nodig gehad in Middelburg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:03
Tim.k schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:20:
Er zat geen bonnetje onder de ruitenwisser, gelukkig, dacht ik. Bij het wegrijden nogmaals goed gekeken maar weer geen bordje kunnen vinden dat het een vergunning zone was.

Wat ik mij afvraag, worden parkeerbonnetjes (in Den Bosch) eigenlijk nog steeds ouderwets onder de ruitenwisser gedaan of gaat dat tegenwoordig via de post?
Voor het geval je bang bent dat je toch een bon krijgt, en je wilt dat dan laten voorkomen: volgende keer dat je er bent met foto's of dashcam bewijs verzamelen dat er geen bord staat.
Kan misschien ook via googlemaps.

Dan ligt het maar vast.
Pagina: 1