Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar weken terug een Michael kors branshaw acces gekocht, heb hiervoor de Android wear acces gedownload dat ging allemaal goed.
Ik kan alleen de contacten niet synce en er niet mee bellen en Appjes beantwoorden lukt ook niet... mijn broertje heeft dezelfde en daar werkt hij wel mee het is alleen een Android telefoon.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet niet helemaal aan de wensen en eisen die we eraan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Verder zie ik dat de smartwatch draait op Android Wear, sinds versie 2.0 zit er pas ondersteuning in voor iOS, dus welke versie draait er op?

Als er wel 2.0 op draait heb je: https://itunes.apple.com/...oid-wear/id986496028?mt=8 nodig om het te laten werken. Heb je deze app toestemming gegeven voor contacten e.d.

Als laatste geeft de website nog enige uitleg: https://access.michaelkors.com/nl/support-smartwatch.html. Heb je deze stappen allemaal gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor de reactie, ik heb Android wear 2.9 op mijn telefoon staan verder is mijn Horloge ook voorzien van de nieuwste update 😓
Ik heb alle stappen van de site gevolgd maar geen resultaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 16:03

Joran

<3 natalee

Ik heb een ander Android Wear-horloge (LG G watch R) en een iPhone (7).

Je kan helaas niet heel veel met je horloge. Je kan eigenlijk alleen de meldingen die je op je iphone-lockscreen ziet bekijken. Je kan niet beantwoorden.

Verder moet je, als je meer wilt doen met je horloge, de app store op het horloge zelf gebruiken.

Hier is niks aan te doen. Je hebt nou eenmaal een Android-horloge en een Apple-telefoon.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd de opdracht in de blauwe tekst in mijn vorige post was niet optioneel. Ga even zelf op onderzoek uit en pas daarna je openingspost aan.