Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat gebruikt worden om voornamelijk Sims 3 te spelen en huis tuin en keuken gebruik. De planning is dat hij minimaal 8 jaar mee moet gaan met zo min mogelijk upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro inclusief bestelkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, er staat nu een standaard Dell kastje van het jaar kruik en die gaat het grijze archief in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De complete kast met toebehoren. Randapparatuur is al geregeld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijke kast maar geen extra kosten om hem stiller te krijgen. Er wordt voorlopig op full HD gespeeld (1920*1080)
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf al een tijdje niet meer bezig met hardware van desktops waardoor mijn kennis is achterhaald. Kunnen jullie aangeven of de onderdelen logisch zijn of dat ik toch iets over het hoofd zie? Mijn dank is groot!
De PC gaat gebruikt worden om voornamelijk Sims 3 te spelen en huis tuin en keuken gebruik. De planning is dat hij minimaal 8 jaar mee moet gaan met zo min mogelijk upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro inclusief bestelkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, er staat nu een standaard Dell kastje van het jaar kruik en die gaat het grijze archief in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De complete kast met toebehoren. Randapparatuur is al geregeld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijke kast maar geen extra kosten om hem stiller te krijgen. Er wordt voorlopig op full HD gespeeld (1920*1080)
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf al een tijdje niet meer bezig met hardware van desktops waardoor mijn kennis is achterhaald. Kunnen jullie aangeven of de onderdelen logisch zijn of dat ik toch iets over het hoofd zie? Mijn dank is groot!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-7100 Boxed | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 63,70 | € 63,70 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 276,- | € 276,- |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 40,93 | € 40,93 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR24N17D8/8 | € 87,99 | € 87,99 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 59,93 | € 59,93 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 87,50 | € 87,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 809,- | |