Voor op langere reizen, of voor 's avonds in de bank, zou ik graag een handheld gaming console aanschaffen om de favoriete spelletjes uit mijn jeugd weer eens te kunnen spelen, onder andere:
Ik dacht er nu over om een Nintendo DS te kopen. Ik meen dat al deze spelletjes voor de DS te verkrijgen zijn, en niet duur via martkplaats. Maar het scherm van de DS is wat klein. Een PSP is misschien beter.
Let op dat het niet is toegstaan om hulp te vragen/bieden of links te delen naar illegale producten (retropies met voorgeinstalleerde software en ROMs).
Met andere woorden -- wie helpt deze retro-wannabe-gamer op weg? Welke handheld(s) zou je mij kunnen aanbevelen om mijn 8bit / 16bit jeugd te herbeleven?
- Street Fighter II
- Fifa Soccer (weet niet meer welke versie, maar ws. 2000 ofzo)
- Outrun
- Midnight Racer
- Mortal Combat
- Double Dragon
- Tetris
- Metroid
- Legend of Zelda
Ik dacht er nu over om een Nintendo DS te kopen. Ik meen dat al deze spelletjes voor de DS te verkrijgen zijn, en niet duur via martkplaats. Maar het scherm van de DS is wat klein. Een PSP is misschien beter.
Let op dat het niet is toegstaan om hulp te vragen/bieden of links te delen naar illegale producten (retropies met voorgeinstalleerde software en ROMs).
Met andere woorden -- wie helpt deze retro-wannabe-gamer op weg? Welke handheld(s) zou je mij kunnen aanbevelen om mijn 8bit / 16bit jeugd te herbeleven?
[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 17-10-2017 22:57 ]
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."