Toon posts:

Tweede monitor werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een medion computer met een GTX 1060 met een Intel Core i5-6402P / 2,8 GHz en 8 GB RAM. Ik heb een BenQ monitor aangesloten met een DVI en een oude hp monitor met een vga kabel aangesloten.
Ik heb windows 10

Als ik naar het configuratiescherm -> hardware en geluiden -> beeldscherm -> beeldscherminstellingen wijzigen ga en dan op detecteren klik, staat er "Er is geen ander beeldscherm gedetecteerd." De hp monitor wordt niet gedetecteerd.

Wat heb ik fout gedaan?
mvg Tijmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:06
VGA kabel stuk? Monitor stuk?

Heb je de VGA in de videokaart ingeplugd of in het moederbord? (Gokje: Moederbord, want er zijn volgens mij geen 1060 met VGA.. ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Nat-Water op 09-10-2017 08:42 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Nat-Water schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:41:
VGA kabel stuk? Monitor stuk?

Heb je de VGA in de videokaart ingeplugd of in het moederbord? (Gokje: Moederbord, want er zijn volgens mij geen 1060 met VGA.. ;) )
Ook de i5-6402P ondersteunt geen VGA, alleen DP, HDMI en DVI (D). Moet dus een adapter aan met DAC.

Heb zelf een HDMI > VGA adapter rondslingeren voor dit soort ellende. Uit China natuurlijk want hier in NL is alles veel te duur.

http://www.ebay.com/itm/1...2106c8:g:NPcAAOSwaB5XqKAI

Maar kan natuurlijk ook van DVI-D of DP naar VGA whatever.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

nelizmastr schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

Ook de i5-6402P ondersteunt geen VGA, alleen DP, HDMI en DVI (D). Moet dus een adapter aan met DAC.

Heb zelf een HDMI > VGA adapter rondslingeren voor dit soort ellende. Uit China natuurlijk want hier in NL is alles veel te duur.

http://www.ebay.com/itm/1...2106c8:g:NPcAAOSwaB5XqKAI

Maar kan natuurlijk ook van DVI-D of DP naar VGA whatever.
Let wel dat er nogal kwaliteitsverschillen inzitten.
Ik heb ook zon ding, maar daar zit ghosting op.
Geen probleem voor het servertje wat eraan hangt, maar ik zou er niet dagelijks op willen werken.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Maar even €40 neertikken voor een omvormer is ook weer zoiets... dan kan je beter je scherm uit het raam keilen en een tweedehands scherm met een digitale aansluiting regelen :+

I reject your reality and substitute my own