Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Geluidskaart of versterker
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hier heb ik 2 boxen staan van 140 watt die ik op de pc wil aansluiten om muziek te luisteren in de kamer. Er staat al veel in het forum hier, maar kan niet vinden wat nu concreet goed werkt.
Zijn er geluidskaarten, inbouw of extern die dit mogelijk maken of is het voor een goede geluidskwaliteit beter om een losse versterker aan te schaffen ?
De boxen zijn van hoge kwaliteit dus een goed geluid moet haalbaar zijn.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Geluidskaart of versterker
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hier heb ik 2 boxen staan van 140 watt die ik op de pc wil aansluiten om muziek te luisteren in de kamer. Er staat al veel in het forum hier, maar kan niet vinden wat nu concreet goed werkt.
Zijn er geluidskaarten, inbouw of extern die dit mogelijk maken of is het voor een goede geluidskwaliteit beter om een losse versterker aan te schaffen ?
De boxen zijn van hoge kwaliteit dus een goed geluid moet haalbaar zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Aloysxda op 08-10-2017 23:24 ]