Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-05 15:57
TCL brengt zijn vierde BlackBerry toestel uit in eigen beheer genaamd de BlackBerry Motion.

De BlackBerry Motion is IP67 gecertificeerd en is dus stof en waterdicht tot 1 meter diepte. Het toestel heeft een metalen frame en een rubberachtige achterkant die er voor zorgt dat het toestel lekker in de hand ligt.

Het scherm heeft een 5,5 inch Full HD met anti kras bescherming. Het slanke design heeft onder het scherm een batterij van 4000 mAh wat ervoor zorgt dat je het toestel 32 uur kan gebruiken in mix mode. Het opladen gaat erg snel met quick charge 3.0 welke het toestel in 40 minuten tot 50% kan opladen.

Camera 12MP (1.55 micron) f/2.0, PDAF
dual-tone LED flash. De voorkant heeft een 8MP. Camera. De chipset is de Qualcomm Snapdragon 625 met een Octa-core 2.00GHz procesor.

Het toestel wordt geleverd met de laatste versie van Android 7 voor BlackBerry en zal in de toekomst ook Android 8 (Oreo) krijgen. Dit toestel zal ook elke maand een security update ontvangen inclusief alle BlackBerry apps van BlackBerry Mobile.
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-JNX9sCycplw/Wdx2LBR8MRI/AAAAAAAAB28/PHBVoUQPBJUR7SUIiSPJ-ehCiQHgL5aOwCLcBGAs/s1600/Naamloos.jpg

De prijs van het toestel is € 469,00

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-d_wOP6-TUx8/WdqJKGSOPaI/AAAAAAAAB1k/XAQ8_zAyDfYkM3sxk62ydjMNb_cR_bdFACLcBGAs/s1600/BlackBerry%2BMotion%2B1.jpg

______________________________________________________________________________________

De BlackBerry Motion in verhouding met de BlackBerry KEYone

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-LatYZvJMDNc/WdqJKONP0II/AAAAAAAAB1c/-vOwiIlSIkQdx7Xo5V0mOhUyxTrrTWg0ACLcBGAs/s1600/BlackBerry%2Bmotion%2B3.jpg

De homebutton is niet alleen een vingerscanner, maar ook scrollpad (touchpad) .

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-GlOIrwUwMvk/WdqJKAobvyI/AAAAAAAAB1g/kL6soflDMfspoTRZrMqwBZ4cUTqxY0xCgCLcBGAs/s1600/BlackBerry%2BMotion%2B2.jpg

[ Voor 242% gewijzigd door Noresponse op 18-11-2017 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52
Geruchten & Speculatie aan de titel toegevoegd, aangezien het toestel nog niet uit is en er nog geen release date bekend is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Inmiddels verschenen, dus titelchange naar Ervaringen & Discussie. @Noresponse wil jij de OP nog aanpassen naar de meest recente specs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:32
Kan dit topic hieraan gelinkt worden? merk: BlackBerry :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb dat nu voor je gedaan en zal het product ook koppelen, wanneer deze toegevoegd is. Maar je kan, als het goed is, ook zelf onderwerpen koppelen. Boven elk topic staat de knop 'Koppel onderwerp' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Dat wist ik niet, dat dat kon. Bedankt voor de informatie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-04 15:14
Prijs staat bij Belsimpel verwacht op 499 ipv 439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Micro-SD gaat tot 2TB, de KeyOne gaat namelijk ook tot 2TB.

Heb je de tabel toevallig overgenomen van gsmarena.com? Ik twijfel vaker bij zulke sites tot hoeverre de specs kloppen

De tabel van Crackberry lijkt mij to nu toe een aardig stuk betrouwbaarder.

De Motion lijkt trouwens in zeker 90% op de KeyOne Blackedition (nu waterdicht, 5,5 i.p.v 4,5’’ scherm en een iets grotere batterij)
Ik denk dus dat we wederom een mooi snel toestel krijgen voor het bedrag die je er voor neerlegt. Hoewel ik nooit voor een Blackberry zonder toetsenbord zal gaan ben ik ergens wel blij met de overeenkomsten van de toestellen, dat vestigd bij mij een beetje de hoop dat het up to date houden van de laatste Android OS een grotere kans heeft. En we niet na Android O blijven steken terwijl de net iets nieuwere toestellen Android P krijgen.

[ Voor 97% gewijzigd door Jeffrey88 op 09-10-2017 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Het klopt dat het gehuegen tot 2TB gaat, net zo als de KEYone. De specs qua chipset en processor zijn ook gelijk aan die van de KEYone. De specs zijn inderdaad overgenomen van gsmarena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Nico, de prijs bij Belsimpel.nl is 469 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ja eerst 499 en nu 469 en ik persoonlijk denk ik dat het uitkomt op 449,00 BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Door prijsdaling wel ja :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Op 18 oktober is er een flash verkoop van 24 uur op BlackBerry Mobile. Het toestel is helaas niet de motion. Maar de keyone met vergelijkbare specs. . De prijs is 499 dollar.

[ Voor 28% gewijzigd door Noresponse op 18-10-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbeest
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 22:02
ik hoop dat de dual-sim variant ook naar de Benelux gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:43
Noresponse schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:12:
Op 18 oktober is er een flash verkoop van 24 uur op BlackBerry Mobile. Het toestel is helaas niet de motion. Maar de keyone met vergelijkbare specs. . De prijs is 499 dollar.
Waar zie je die flash sale? Ik ben geïnteresseerd maar zie alleen 599 euro helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Toestel kost €469,00 dus dat is wat gek ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:43
Zijn post ging uiteindelijk over de Keyone, en niet over de Motion. Ik ben wel geinteresseerd in de Keyone, dus ging die flashsale zoeken, maar kon niets vinden. Vandaar mijn vraag en mijn opmerking over de 599 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Ik vraag me af wat de camerakwaliteit gaat zijn... Helaas is het vrijwel altijd zo dat wanneer je een €300 - €500 klasse dual sim toestel neemt er een cameramodule van €0,50 in lijkt te zitten. Om een fatsoenlijke cam te hebben moet je vrijwel altijd het dubbele uitgeven aan je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Er zijn geen slechte camera's als je foto's maakt in daglicht. Het grote verschil tegenwoordig meer in de kwaliteit met minder licht en ruis. De dochter heeft een toestel van 140 euro met een goede camera in zowel daglicht als in het donker dankzij een goede flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberhoogy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-01 09:29
Vraag me af hoe dit toestel ontvangen gaat worden. Nog geen reviews gezien. Ik ga denk ik voor de KeyOne. Ik vind een BlackBerry zonder keyboard een beetje nutteloos, aangezien er betere en goedkopere opties op de markt zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand vragen over de Motion? Shoot me!
BlackBerry Motion

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 09-11-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niemand expliciete vragen die ik nog moet beantwoorden, checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Werkt ie vlot? Hoe is de camera? (Bij matig licht, dus binnen) Hoe is de accuduur? Scherm goed af te lezen in alle omstandigheden? Hoe is de ontvangst vergeleken met andere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-04 07:52
CLB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:26:
Iemand vragen over de Motion? Shoot me!
[afbeelding]
Mooi ding zeg! Al snel binnen, want hij is nog nergens leverbaar in NL dacht ik.

Ik heb wel een paar vraagjes:
Welk toestel had je hiervoor? Nog veel verschillen met je vorige toestel?

Is BlackBerry toetsenbord woordvoorspelling gewoon in het Nederlands te gebruiken?

De diensten van BlackBerry zijn deze gratis te gebruiken? Op mijn huidige Galaxy s7 moet ik namelijk een abonnement afsluiten als ik de diensten van BlackBerry wil gebruiken.

Alvast bedankt!!

HTC touch HD>HTC magic>HTC Desire>Nokia L800>Sony xperia S>HTC 8X>Nokia L920>Nokia L925>Motorola Moto X Bamboo>Nokia L930>Lumia 950XL>iPhone 6S>Galaxy s7>Nokia 7 plus>Google Pixel 2>Samsung Galaxy s20 5G>iPhone 12> iPhone 14 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het is een toestel met Snapdragon 625-chipset, dat is gewoonweg niet de snelste processor op de markt.
Overall prima, maar het duurt allemaal ietsjes langer ivm een SD835.
Hoe is de camera? (Bij matig licht, dus binnen)
Moet ik nog verder onderzoeken, ziet er in in eerste instantie allemaal prima uit.
Hoe is de accuduur?
Vooralsnog meer dan prima, SD625, full HD-resolutie en natuurlijk grote accucapaciteit.
Scherm goed af te lezen in alle omstandigheden?
Het is nogal druilerig weer de laatste dagen, dus buiten is alles goed en wel.
Helderheid is wel minder hoog dan mijn Nokia 8, maar dat is dan ook wel een uitblinker.
Hoe is de ontvangst vergeleken met andere telefoons?
In vergelijking geen idee. Ontvangst is goed, zowel bellen als (mobiel) internet.
Chrisitan schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:33:
Welk toestel had je hiervoor? Nog veel verschillen met je vorige toestel?
Van alles en nog wat, laatste was BlackBerry Priv, nu Nokia 8. Dit toestel wordt ook niet mijn daily driver ;)
Is BlackBerry toetsenbord woordvoorspelling gewoon in het Nederlands te gebruiken?
Moet ik nog even checken, gebruik altijd Swype.
De diensten van BlackBerry zijn deze gratis te gebruiken?
Op een BlackBerry-toestel wel ja, was ook zo op m'n Priv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CLB schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:56:
[...]

Het is een toestel met Snapdragon 625-chipset, dat is gewoonweg niet de snelste processor op de markt.
Dat snap ik, maar hoe voelt de bediening? Hoe zijn de animatie? Reageert de interface snel? Merk je ergens haperingen? Kortom heb je het gevoel dat de soc tekort schiet? En ik heb geen interesse in spelletjes op mijn telefoon maar ik moet niet het idee krijgen dat wanneer ik een app start ik steeds een vertraging merk. Het is geen SD835 natuurlijk maar hij moet wel snel genoeg zijn in dagelijks gebruik. Geen atom ervaring, hij doet het wel maar echt productief kan je er niet mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Prima, net als elke SD625-smartphone van afgelopen jaren met een ruime hoeveelheid RAM. Verwacht geen stroperigheid, of animaties die tien seconden duren om te laden zeg maar. Goed werkbaar dus, dat zeker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Mijn Keyone met dezelfde hardware en 1 GB minder Ram is smooth en met 4GB is het ongetwijfeld het zelfde dankzij stock rom en tweak van BlackBerry.
Het scherm is sterker dan Gorilla glas en de camera is dezelfde als die van de KEYone oftewel de pixel.

Dit is voor deze prijs met stock rom een geweldig toestel. Speakers zijn ook lekker luid. Top toestel.

[ Voor 20% gewijzigd door Noresponse op 18-11-2017 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe werkt de dual sim optie? Bij bellen geef je aan met welke sim je wilt bellen (kan je dat in het contact opslaan?) denk ik, maar je kan gewoon op beide sims oproepen ontvangen zonder te kiezen neem ik aan? Hoe werkt het wanneer er nog een oproep komt als je zit te bellen? In beide gevallen graag... Dus bellen op sim1 oproep op sim1 en bellen op sim1 oproep op sim2. Krijg je bij een inkomende oproep te zien op welke sim het is? Kan je de sim hernoemen? (Bijv werk en privé) kunnen ze beiden op 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberhoogy
CLB schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:02:
Niemand expliciete vragen die ik nog moet beantwoorden, checken?
Hoe is de voorkant? Valt die bezel aan de onderkant een beetje mee in real life?

Mis je de fysieke toetsenbord?

Hoe is de performance in vergelijking met de PRIV?

Werkt Google Maps soepel (is op de PRIV een drama)

Hoe is de back cover qua materiaal? Lijkt het op de glass weave van de Q10 /Z30/PRIV?

Hoe is de batterijduur? Kan je er 2 dagen mee doen op 1 charge?

Waar heb je em gekocht)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens de berichten zou deze telefoon in november 2017 beschikbaar zijn, november is al zowat voorbij en ik heb nog geen berichten gezien dat hij op korte termijn leverbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niet gebruikt, had slechts 1 simkaart voorhanden.
uberhoogy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:58:
Hoe is de voorkant? Valt die bezel aan de onderkant een beetje mee in real life?
Ik vind hem stijlvol, mooi en niet te groot, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Mis je de fysieke toetsenbord?
Gebruikte ik nooit op de Priv, dus nee.
Hoe is de performance in vergelijking met de PRIV?
Tsjaa weinig op aan te merken, niet veel sneller of veel minder, alledaags gebruik gaat gewoon goed.
Werkt Google Maps soepel (is op de PRIV een drama)
Gebruik ik regelmatig, alles vlekkeloos. Maar op de Priv was dat bij mij ook het geval...
Hoe is de back cover qua materiaal? Lijkt het op de glass weave van de Q10 /Z30/PRIV?
Ik ken alleen de Priv goed, maar het materiaal is héél anders. Priv is heel erg glad afgewerkt, Motion is een soort softfinish, een halve millimeter in te drukken en voelt wat sponzig aan. Of dat Q10/Z30-stijl is, geen idee.
Hoe is de batterijduur? Kan je er 2 dagen mee doen op 1 charge?
Yes dat lukt me prima, met gevarieerd gebruik, SoT van zo'n 5 á 6 uur op helderheid 30/40%.
Waar heb je em gekocht)
Niet gekocht, kreeg de kans om het toestel alvast te mogen gebruiken, zodoende.
mvds schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:34:
Volgens de berichten zou deze telefoon in november 2017 beschikbaar zijn.
Lijkt op eerste week van december te worden, dus dat zouden ze dan net niet gehaald hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruudbeest
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 22:02
Vandaag komt mijn motion ook binnen. Mijn vrouw heeft de keyOne en zij is dik tevreden met haar toestel. Ik verwacht niks anders van de motion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberhoogy
Ik heb nu ook de Motion. Wat een geweldig goed toestel. Ik heb gewoon geen zorgen meer om mijn batterij. Wat een vrijheid! Bouwkwaliteit is zeer goed. Vooral de aluminium rand doet mij erg denken aan de Passport. De achterkant is typisch BlackBerry. Niet mee met de breekbare glas mode, maar gewoon een degelijke soft touch cover dat mij een klein beetje doet denken aan de Z30.

Al met al een van de sleeper hits van 2017 als je het mij vraagt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:34
Ik ben een van de genodigden voor deze actie. Mocht ik 'm winnen dan zal ik sowieso mijn ervaringen delen en komt er een mooie review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Top. Ik had ook graag het toestel getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Zo vanmiddag de BlackkBerry Motion getest met twee collega's en de iphone X zwart 64 Gb getest en moet zeggen de camera in daglicht en macro is veel beter op de BlackBerry vonden we allemaal en in slecht licht zijn bepaalde foto's op de iphone X lichter en soms beter, maar andersom ook wel weer. beetje gelijkspel en toch had ik het gevoel dat de X iets beter was met slechter licht. De BlackBerry Motion is minder blurry dan de iphone X en de BlackBerry is in macro gewoon echt beter. Toch denk ik dat beide toestellen met software de camera nog kunnen verbeteren. Win is duidelijk voor de BlackBerry Motion.

Wel leuk is dat mijn collega met de X de foto niet wilde delen en zal morgen nog eens vragen.

Hier nog een vergelijking :) met de KEYone met de zelfde camera die we ook vinden in de Motion
[YouTube: https://youtu.be/TLjGxK4pIP8]

[ Voor 11% gewijzigd door Noresponse op 13-12-2017 22:16 ]

• uberhoogy
Interessante vergelijking. Ik denk dat de Motion goed mee kan me vlaggenschip modellen. De camera is naar mijn mening goed maar inderdaad in low light niet optimaal. Ik heb ook het idee dat dit voornamelijk software nog kan worden verbeterd.

Maar nog even over de batterij. Ik heb dit nog nooit meegemaakt! De batterij is echt krankzinnig. Ik kan werkelijk alles met dit apparaat overdag doen en dan nog heb ik 50% over aan het einde van de dag. De combinatie van de grote batterij, de zuinige processor en geoptimaliseerde software van BlackBerry doet echt wonderen. Wil je een telefoon die 2 dagen mee kan? Kijk niet verder!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft er iemand info over dit stukje? Ik ben benieuwd hoe de dual sim feature werkt. Ik ben het een beetje zat om steeds met twee telefoons te moeten rondlopen en ik zit de Motion sterk te overwegen om dit probleem aan te pakken.
mvds schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:37:
Hoe werkt de dual sim optie? Bij bellen geef je aan met welke sim je wilt bellen (kan je dat in het contact opslaan?) denk ik, maar je kan gewoon op beide sims oproepen ontvangen zonder te kiezen neem ik aan? Hoe werkt het wanneer er nog een oproep komt als je zit te bellen? In beide gevallen graag... Dus bellen op sim1 oproep op sim1 en bellen op sim1 oproep op sim2. Krijg je bij een inkomende oproep te zien op welke sim het is? Kan je de sim hernoemen? (Bijv werk en privé) kunnen ze beiden op 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:34
Lucky0wn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:07:
[...]

Ik ben een van de genodigden voor deze actie. Mocht ik 'm winnen dan zal ik sowieso mijn ervaringen delen en komt er een mooie review :)
Helaas niet gewonnen, heb de GSM wel even kunnen uitproberen en jeetje wat een mooi toestel! En hoe fijn dat apparaat in je hand ligt, fenomenaal. Ik zit heel erg te twijfelen om 'm toch zelf aan te gaan schaffen zodra ik kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:34
Het lijkt erg lastig de dual sim versie te krijgen in Nederland. Mijn vader heeft interesse in 't toestel maar wel de dual sim variant. Zijn er mensen die 'm wel hebben bemachtigd? Hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Als je slim bent en je geeft niet zo veel om de camera die overigens best leuke foto's maakt dan kan ik zekers de BlackBerry Aurora aanbevelen. Deze werkt gewoon in Nederland en heeft dual-sim. Ik heb dit toestel in Indonesia gekocht voor € 140,00 en met een 5,5 inch scherm en 4GB werkgeheugen is dit super.

Als je het toestel online koopt dat zit deze rond de 219 euro.

https://www.ebay.com/itm/...-Dual-Black-/292137283085

[ Voor 8% gewijzigd door Noresponse op 05-01-2018 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberhoogy
Is er al bekend wanneer Oren komt. Google vindt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse

[ Voor 71% gewijzigd door Noresponse op 03-02-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Hmmm, nu maar 369 euro bij Belsimpel, deze aanbieding kon ik niet laten gaan, en heb de Motion nu besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Het toestel heeft een mooie uitstraling. Wel wennen is het feit dat de home button fysiek is.
Mis ik het fysieke toetsenbord van de Priv? Hm nee, ik gebruikte dat toch eigenlijk altijd alleen als touchpad.
Ik heb nu de accu tot 100% opgeladen, eens zien hoe lang het toestel het volhoudt. De Priv moest iedere avond wel aan de lader, soms al aan het begin van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Gisterochtend om 7 uur van de lader gehaald, nu is de accu nog 23% vol, met een screen on time van 7 uur. Mijn Priv had ik in die tijd al 2 keer moeten laden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rens1967
3 dagen op 1 acculading, screen on time 7 uur en 20 minuten. Relatief weinig met de telefoon gedaan, maar ik ben hier heel tevreden over. :)
3 dagen op 1 acculading met de BlackBerry Motion

• Rens1967
Mijn Motion is begonnen met Oreo te downloaden. :)
Pagina: 1