Mijn dochter heeft een 7 inch samsung tablet, die begint wat te verouderen. Op school werken ze met chromebooks en ze zou er graag eentje krijgen voor haar verjaardag. De tablet die ze nu heeft is met 16gb al snel te klein voor een paar apps en android dat steeds verder groeit.Ik twijfel nu echter tussen een chromebook en een nieuwe tablet en daarbij een toetsenbord.
Wat ga je met je laptop doen?
Ze wil graag eenvoudig tekstverwerken, tekstjes type, liefst wil ze kunnen werken en spelen met haar favoriete android apps, eea moet simpel zijn, door mij onder 'parental control' kunnen worden gezet en ik wil geen dure softwaresuites
Wat is je budget?
250 euro is ongeveer het budget, maar een wat hoger bedrag voor een wat meer futureproof ding mag
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij is voor thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, geen echte voorkeuren, ik twijfel tussen een nieuwe android tablet van 10 inch met een toetsenbordje erbij, of een chromebook. Misschien is er een leuke tablet te krijgen waar een aardig toetsenbord bijhoort, ik wil wegblijven van de hoesjes met daarin toetsenbrden, tenzij dit echt prima werkt
Wat ga je met je laptop doen?
Ze wil graag eenvoudig tekstverwerken, tekstjes type, liefst wil ze kunnen werken en spelen met haar favoriete android apps, eea moet simpel zijn, door mij onder 'parental control' kunnen worden gezet en ik wil geen dure softwaresuites
Wat is je budget?
250 euro is ongeveer het budget, maar een wat hoger bedrag voor een wat meer futureproof ding mag
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij is voor thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, geen echte voorkeuren, ik twijfel tussen een nieuwe android tablet van 10 inch met een toetsenbordje erbij, of een chromebook. Misschien is er een leuke tablet te krijgen waar een aardig toetsenbord bijhoort, ik wil wegblijven van de hoesjes met daarin toetsenbrden, tenzij dit echt prima werkt