Beste Tweakers,
Graag zou ik jullie mening/feedback ontvangen op het volgende:
Ik zoek een videokaart voor een kameraad van mij die de volgende spellen zonder problemen kan spelen.
Lijstje met games:
Football Manager 2017
Crusader Kings 2
X-Com 2 War of the Chosen
Rust
Stellaris
Europa Universalis 4
Aangezien zijn GTX 560 aan vervangen toe is vanwege een defecte fan ben ik op zoek naar een volwaardige vervanger er voor. Ik heb al even rond gekeken en zelf zat ik te denken aan de pricewatch: MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC. Ik heb vernomen dat de 1030 nogal aardig krachtig is en dat games op 1080p moet lukken. Hij hoeft niet op de hoogste instellingen te spelen als het op low goed speelbaar is , is hij al helemaal tevreden. Alleen zelf weet ik niet of deze kaart daar krachtig genoeg voor is of zal ik toch een 1050 moeten overwegen? Daarnaast moet die ook weer een aantal jaren mee kunnen. Het moederbord bevat de laatste versie dus ik hoop dat hij de nieuwste serie videokaarten ondersteund.
Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven
]b]Ik zoek een?[/b]
Een geschikte videokaart voor de gewenste spellen
Wat is je budget?
100 lijkt mij voldoende
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI/Asus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Zijn systeem bestaat uit het volgende :
Alvast bedankt
Graag zou ik jullie mening/feedback ontvangen op het volgende:
Ik zoek een videokaart voor een kameraad van mij die de volgende spellen zonder problemen kan spelen.
Lijstje met games:
Football Manager 2017
Crusader Kings 2
X-Com 2 War of the Chosen
Rust
Stellaris
Europa Universalis 4
Aangezien zijn GTX 560 aan vervangen toe is vanwege een defecte fan ben ik op zoek naar een volwaardige vervanger er voor. Ik heb al even rond gekeken en zelf zat ik te denken aan de pricewatch: MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC. Ik heb vernomen dat de 1030 nogal aardig krachtig is en dat games op 1080p moet lukken. Hij hoeft niet op de hoogste instellingen te spelen als het op low goed speelbaar is , is hij al helemaal tevreden. Alleen zelf weet ik niet of deze kaart daar krachtig genoeg voor is of zal ik toch een 1050 moeten overwegen? Daarnaast moet die ook weer een aantal jaren mee kunnen. Het moederbord bevat de laatste versie dus ik hoop dat hij de nieuwste serie videokaarten ondersteund.
Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven
]b]Ik zoek een?[/b]
Een geschikte videokaart voor de gewenste spellen
Wat is je budget?
100 lijkt mij voldoende
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI/Asus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Zijn systeem bestaat uit het volgende :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55 WS Supercomputer | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus ENGTX560 DC/2DI/1GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 62,55 | € 62,55 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 59,93 | € 59,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 122,48 | |
Alvast bedankt