Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een oude windows laptop een jaartje terug Kodi gebruikt. Kodi is een programma die je moet installeren en je kunt er super veel leuke films op kijken. Ik heb er op die laptop nooit problemen mee gehad, maar ik weet niet of ik het aandurf om mijn nieuwe Macbook Pro. Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-10-2017 21:28)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:04:
[...]

Yes is zo, maar kan het geen kwaad? Heb er zelf niet veel verstand van, maar ben nogal voorzichtig met het zomaar downloaden van van alles en nog wat ^^
Legitieme software kan je gewoon installeren en verwijderen zonder problemen. Zal geen negatieve invloed op je systeem hebben. Kodi valt onder legitieme software mits je het van de normale site haalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2017 21:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom niet? Kodi is enkel een programma. Bevalt het niet dan verwijder je het toch weer?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:57:
Ik heb op een oude windows laptop een jaartje terug Kodi gebruikt. Kodi is een programma die je moet installeren en je kunt er super veel leuke films op kijken. Ik heb er op die laptop nooit problemen mee gehad, maar ik weet niet of ik het aandurf om mijn nieuwe Macbook Pro. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die mooie Kodi add-ons waardoor je die leuke films kunt kijken gebruiken meestal een illegale bron waardoor je illegaal bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:02:
Waarom niet? Kodi is enkel een programma. Bevalt het niet dan verwijder je het toch weer?
Yes is zo, maar kan het geen kwaad? Heb er zelf niet veel verstand van, maar ben nogal voorzichtig met het zomaar downloaden van van alles en nog wat ^^

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2017 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
[...]

Voor je MacBook kan de officiele Kodi app installeren inderdaad geen kwaad. De eventuele add-ons kan niemand een uitspraak over doen, die kunnen doen wat ze willen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Legitieme software kan je gewoon installeren en verwijderen zonder problemen. Zal geen negatieve invloed op je systeem hebben. Kodi valt onder legitieme software mits je het van de normale site haalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2017 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

xh3adshotx schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:27:
Voor je MacBook kan de officiele Kodi app installeren inderdaad geen kwaad. De eventuele add-ons kan niemand een uitspraak over doen, die kunnen doen wat ze willen.
Zolang je de addons gewoon netjes uit Kodi's eigen repository haalt is er weinig aan de hand.... Je moet ze niet van twijfelachtige 3rd party repositories halen. In feite hetzelfde als met alle software; geen shady sites bezoeken dan gaat het ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je misschien een linkje naar de 'goeie' site voor de add ons en de download van Kodi?
Croga schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:31:
[...]

Zolang je de addons gewoon netjes uit Kodi's eigen repository haalt is er weinig aan de hand.... Je moet ze niet van twijfelachtige 3rd party repositories halen. In feite hetzelfde als met alle software; geen shady sites bezoeken dan gaat het ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:37:
Heb je misschien een linkje naar de 'goeie' site voor de add ons en de download van Kodi?
[...]
Dat is gewoon https://kodi.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
Voor de addons heb je geen site nodig. De standaard repository is al geconfigureerd. Addons kun je dus gewoon direct vanuit Kodi downloaden (dat is ook de enige betrouwbare bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Je hebt het over "je kunt er super veel leuke films op kijken".

Dan heb je het niet over Kodi, aangezien Kodi geen content aanbieder is maar media center software.

Kodi (as in gedownload van www.kodi.tv) is een volkomen veilig pakket wat ook op een Mac uitstekend werkt. Zodra je het ergens anders vandaan haalt gaat het zeer waarschijnlijk om een versie van Kodi die wordt gebundeld met allerlei (veelal illegale) add-ons. Daarover valt geen enkele garantie te geven dat het geen problemen met zich mee kan brengen.

Mijn fotografie en videografie

Pagina: 1