Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop voor fotobewerking (photoshop + raw) en lichte film bewerking, VM-s draaien. Deze moet technisch gezien lang mee gaan (meer als 3 jaar) dus een 7de of 8ste generatie CPU, en usb 3.1/C. Maar vooral een goed scherm met goede kleuren en hoge resolutie.
Overige eisen:Ethernet, SD-kaart, snelle SSD
Nice to have: Thunderbolt 3
Wat is je budget?
Minder dan €2000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal vooral op de rand van de bank staan, dus gewicht en batterij duur niet interessant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te kijken naar de Dell met 4k ips scherm (dell xps 15 9560)
maar geen RJ45, dus dan moet er een dure TB dock bij en dan wordt het wel erg boven budget (€2400).
Het scherm hiervan lijkt mij erg mooi.
Wie weet er een betaalbare i7 laptop met goed scherm (voor foto's niet voor gamen) in een iets lagere prijsklasse?
Ik zoek een laptop voor fotobewerking (photoshop + raw) en lichte film bewerking, VM-s draaien. Deze moet technisch gezien lang mee gaan (meer als 3 jaar) dus een 7de of 8ste generatie CPU, en usb 3.1/C. Maar vooral een goed scherm met goede kleuren en hoge resolutie.
Overige eisen:Ethernet, SD-kaart, snelle SSD
Nice to have: Thunderbolt 3
Wat is je budget?
Minder dan €2000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal vooral op de rand van de bank staan, dus gewicht en batterij duur niet interessant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te kijken naar de Dell met 4k ips scherm (dell xps 15 9560)
maar geen RJ45, dus dan moet er een dure TB dock bij en dan wordt het wel erg boven budget (€2400).
Het scherm hiervan lijkt mij erg mooi.
Wie weet er een betaalbare i7 laptop met goed scherm (voor foto's niet voor gamen) in een iets lagere prijsklasse?
Ronald van Doorn