Diepe kras in beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 21:09
Mijn vraag

Ik heb tijdens het schoonmaken mijn toetsenbord uit mijn handen laten vallen die vervolgens met de punt tegen mijn scherm viel waardoor er een aardig diepe kras in mijn scherm zit. Nu is mijn vraag zijn dit soort krassen er nog uit te krijgen of kun je hier helemaal niks meer mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Het gaat om een Asus swift rog pg279q en hier zit voor zover ik weet geen glasplaat o.i.d. voor.

Ik heb al geprobeerd om met screencleaner het er uit te poetsen maar dit heeft geen effect.

Ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ic71o1.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

TheBorg

Resistance is futile.

Je zou de matte folie er af kunnen halen zodat je een glanzend scherm krijgt. Dit is wel een hel van een karwei en je moet een glanzend scherm mooi vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 23:12
Misschien afblijven als het niet stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
TheBorg schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:10:
Je zou de matte folie er af kunnen halen zodat je een glanzend scherm krijgt. Dit is wel een hel van een karwei en je moet een glanzend scherm mooi vinden...
Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die folie eraf krijgen (zonder er meer vlekken e.d op te krijgen) zul je dat inderdaad voor nodig hebben.

Ik denk dat 't handig is om eens te kijken of je niet een verzekering hebt waar het onder valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 21:09
TheBorg schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:10:
Bedankt voor de tip maar dat is wel mijn laatste redmiddel denk ik :'(
jan99999 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:51:
Misschien afblijven als het niet stoort.
Helaas stoort het nog wel aardig
TERW_DAN schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:06:
[...]

Die folie eraf krijgen (zonder er meer vlekken e.d op te krijgen) zul je dat inderdaad voor nodig hebben.

Ik denk dat 't handig is om eens te kijken of je niet een verzekering hebt waar het onder valt.
Dat is een goeie, ik zal de verzekeraar morgen eens bellen, de inboedel is all risk verzekerd, maar ik weet niet of een scherm hier onder valt.

[ Voor 30% gewijzigd door JordyPSC op 08-10-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.aliexpress.co...otective/32819967447.html

Deze bestellen? Drupje kunsthars op het de kras, laten opdrogen, en zo netjes mogelijk het teveel aan hars eraf halen. Dat is het enige wat ik zo snel kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:38
Je inboedel verzekering bellen?
Pagina: 1