Toon posts:

Kan apps niet updaten omdat 06-nummer niet meer bestaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik werk met el capitan versie 10.12 en heb twee gebruikersnaam in gedaan dus ook twee Apple id gemaakt.
op een bepaalde moment was de eene ID niet meer nodig en ik heb ze gewist, omdat deze was samen met een 06 nummer dat ik niet meer had,(abonnement beeindert)en daarna als ik met de nieuwe Apple ID wild software updaten krijg ik alleen de oudere Id mogelijkheid om te download met de 06 nummer die niet meer bestond... dus geen verificatie mogelijk!
Weet iemand misschien wat ik kan doen om dit te repareren? ik zie het niet meer zitten . 8)7

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:58

Osxy

Holy crap on a cracker

Lees je eigen tekst even na en herschrijf hem even, er is nu geen touw aan vast te knopen.

Wat is je probleem, wat je heb al geprobeerd en wat is je vraag aan ons.

[ Voor 11% gewijzigd door Osxy op 08-10-2017 19:12 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:28
Wat ik er uit ontcijfer is dat hij aankopen heeft gedaan initieel op 2 Apple IDs en daarvan er 1 heeft weggebonjourd inclusief alle mogelijkheid om te verifiëren.

Maar als hij nu dus een app wil downloaden of updaten krijgt hij de juist die ID weer tevoorschijn die dus inmiddels is weggegooid.

Waarschijnlijk heeft hij nog niet uitgelogd en ingelogd in de Appstore app en staat daar het oude ID nog.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen mogelijkheden om mijn Imac met Sierra te updaten , omdat ik geen verificatie meer kan doen door dat mijn mobiel nummer niet meer bestaat.
nu heb ik een andere abonnement maar het wordt niet herkend.
Mijn vraag is : hoe kan ik weer inloggen en de mobiel nummer veranderen.
sorry voor de onduidelijkheid ik heb niet het geluk in Nederland te zijn opgegroeid en mijn taal laat het zien helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dus, voor de duidelijkheid: je had twee Apple ID's, beide met twee-staps verificatie (en niet twee-factor authenticatie). Met beide Apple ID's heb je software aangeschaft. Op een gegeven moment had je een van de Apple ID's niet meer nodig en heb je deze 'gewist' (hoe? opgeheven?). Nu is het probleem dat een aantal applicaties niet meer kunt updaten, omdat deze gekoppeld zijn aan het verwijderde Apple ID.

Als je daadwerkelijk dat Apple ID hebt verwijderd is er niks meer aan te doen. Als het Apple ID nog wel bestaat, maar je hebt dus geen toegang meer hebt tot het oude telefoonnummer, dan kun je deze wijzigen via appleid.apple.com. Zie ook Als u niet kunt inloggen met verificatie in twee stappen met uw Apple ID. Mocht dat allemaal niet werken, dan is je laatste redmiddel om Apple zelf te bellen. Anders zit er niks anders op dan de software opnieuw aan te schaffen met het juiste Apple ID.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:49
opzich logisch dat via een van de 2 accounts die je hebt aangemaakt geen updates meer komen.
Denk dat een re-instal helpt en dan vanaf 1 account je apps installeren. Dan kun je zeker weer update en fatsoenlijk werken.

Kortom: niet slim om 2 accounts te gebruiken door elkaar. Een goed leermoment en daar nu even doorheen gaan. SLikken, opnieuw opbouwen maar dan goed vanaf het begin.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat krijg je als je jaren lang met windows gewerkt heb en zoveel account(id's) kon maken als je wil.kijk, ik wilde werk van privé scheiden daarom. had meer verwacht van apple.wel jammer maar ik ga deze mac niet opnieuw installeren het is gezien mijn "talent"niet aan te raden,Haha!
het is misschien beter om er mee te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:04:
dat krijg je als je jaren lang met windows gewerkt heb en zoveel account(id's) kon maken als je wil.kijk, ik wilde werk van privé scheiden daarom. had meer verwacht van apple.wel jammer maar ik ga deze mac niet opnieuw installeren het is gezien mijn "talent"niet aan te raden,Haha!
het is misschien beter om er mee te stoppen.
Voor zover ik weet kan je gewoon een account op je iMac, MacBook of Mac Mini aanmaken zonder een Apple ID te gebruiken. Het is wel zo dat minimaal één account gekoppeld moet zijn aan een Apple ID. Je kunt het account van het niet bestaande Apple ID verwijderen en dan als nog updaten volgens mij.

Misschien kan je, je vraag verduidelijke met screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op deze site de oplossing gevonden, dank aan allen voor de genomen moeite.

https://support.apple.com/en-in/HT202860#keychain
Pagina: 1