Ik zit met het volgende probleem. Windows geeft om de zoveel tijd een warning dat ik geen geheugen meer vrij heb. Als ik op dat moment kijk naar het totale gebruik dan zit ik pas op 45% van het totale geheugen. Ergens lijkt er dus iets mis te gaan want dat betekent dat ik nog iets van 18GB vrij heb.
Google is de laatste tijd ook weinig behulpzaam, te veel blaatschapen met memory leaks die ook echt 100% commitment hebben
.
Is hier iemand bekend mee?
Gebruikt systeem:
Windows 10
32GB geheugen
Komt vaak voor met de nieuwe Firefox 64bits variant voor Windows.
Nu vind ik het niet erg om Firefox eens in het uur de nek om te draaien maar het is niet bijster handig.
Nog een andere vraag; bij Windows werd vroeger 1.5x ram als pagefile aangeraden, Nu heb ik geen zin om een pagefile van 48GB aan te maken en met het geheugen wat ik heb volgens mij ook totaal onnodig. Nu heb ik een pagefile van max 8GB, dat lijkt mij meer dan genoeg. Windows kernel dumps zullen mij een worst wezen
.
Google is de laatste tijd ook weinig behulpzaam, te veel blaatschapen met memory leaks die ook echt 100% commitment hebben
Is hier iemand bekend mee?
Gebruikt systeem:
Windows 10
32GB geheugen
Komt vaak voor met de nieuwe Firefox 64bits variant voor Windows.
Nu vind ik het niet erg om Firefox eens in het uur de nek om te draaien maar het is niet bijster handig.
Nog een andere vraag; bij Windows werd vroeger 1.5x ram als pagefile aangeraden, Nu heb ik geen zin om een pagefile van 48GB aan te maken en met het geheugen wat ik heb volgens mij ook totaal onnodig. Nu heb ik een pagefile van max 8GB, dat lijkt mij meer dan genoeg. Windows kernel dumps zullen mij een worst wezen