Ik ben bezig om een mobiele app te ontwikelen in Xamarin Forms. De app krijgt de mogelijkheid om foto's te maken welke in een lijst- of kaartweergave getoond kunnen worden. Dit gebeurt standaard op basis van de huidige locatie van de gebruiker, maar de app biedt de gebruiker de mogelijkheid om te zoeken op een gewenste locatie in beide weergaven. Het betreft een startup waarbij ik initieel de investering zo laag mogelijk wil houden.
Nu ben ik aan het uitzoeken wat de beste mogelijkheid is om de afbeeldingen op te slaan. De mobiele app communiceert met een .net core2.0 webapi (C#) welke ik in Microsoft Azure ga hosten. Nu heb ik de volgende opties op mijn lijstje voor opslag van de afbeeldingen;
Nu hoop ik dat iemand van jullie ervaring heeft met afbeeldingen in de cloud opslaan vanuit mobiele apps. Zijn er nog andere goede opties die ik nog gemist hebt?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Nu ben ik aan het uitzoeken wat de beste mogelijkheid is om de afbeeldingen op te slaan. De mobiele app communiceert met een .net core2.0 webapi (C#) welke ik in Microsoft Azure ga hosten. Nu heb ik de volgende opties op mijn lijstje voor opslag van de afbeeldingen;
- Azure BLOB-storage
- On-premise server
- Imgur
Nu hoop ik dat iemand van jullie ervaring heeft met afbeeldingen in de cloud opslaan vanuit mobiele apps. Zijn er nog andere goede opties die ik nog gemist hebt?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!