Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 4k, voor de rest huis tuin en keuken gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een limiet op mijn budget maar wil het liefst in totaal onder de 3000eu blijven, inclusief nieuwe 4k monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur en een 2tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomstbestendige desktop die geen moeite heeft met 4k spellen, dus zaken zoals een gtx 1080ti zullen redelijk noodzakelijk zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, wegens goede ervaring.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo'n klein mogelijke kast, voornamelijk omdat ik 2x per week de kast in mijn auto moet vervoeren (ja dan kan ik beter een laptop halen maar dat vindt ik te weinig waar voor mijn geld.). Verder relatief geluidsstil. RGB en dergelijken interesseren mij niet, vandaar de dichte kast.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk wat van jullie kennis t.o.v. een micro atx kast. Heb zelf weinig kaas gegeten van computers bouwen, en al helemaal niet van een mAtx kast. Ik twijfel voornamelijk over voldoende koeling, en natuurlijk of alles er wel in past. (ik laat de kast overigens bouwen, dat ga ik zelf niet aan beginnen)
Hier ben ik tot zover zelf op gekomen, graag jullie licht hierover laten schijnen.
Voornamelijk gamen op 4k, voor de rest huis tuin en keuken gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een limiet op mijn budget maar wil het liefst in totaal onder de 3000eu blijven, inclusief nieuwe 4k monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur en een 2tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomstbestendige desktop die geen moeite heeft met 4k spellen, dus zaken zoals een gtx 1080ti zullen redelijk noodzakelijk zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia, wegens goede ervaring.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo'n klein mogelijke kast, voornamelijk omdat ik 2x per week de kast in mijn auto moet vervoeren (ja dan kan ik beter een laptop halen maar dat vindt ik te weinig waar voor mijn geld.). Verder relatief geluidsstil. RGB en dergelijken interesseren mij niet, vandaar de dichte kast.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk wat van jullie kennis t.o.v. een micro atx kast. Heb zelf weinig kaas gegeten van computers bouwen, en al helemaal niet van een mAtx kast. Ik twijfel voornamelijk over voldoende koeling, en natuurlijk of alles er wel in past. (ik laat de kast overigens bouwen, dat ga ik zelf niet aan beginnen)
Hier ben ik tot zover zelf op gekomen, graag jullie licht hierover laten schijnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 370,50 | € 370,50 |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-G Gaming | € 204,49 | € 204,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Lightning X | € 842,- | € 842,- |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Arctic Freezer 13 | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSE | € 159,68 | € 159,68 |
| 1 | Cooler Master V Series V550 | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.909,66 | |