Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik had een vraagje een vriendin van me heeft een Samsung tv ik dacht lcd. Hij is ongeveer 3 jaar oud. Nu doet het beeld het sinds een paar weken niet meer nar het geluid wel. Nu heb ik hem opengemaakt gisteren en de elco's bekeken maar die zien er nog goed uit. En als ik hem aanzet komt er een tikkend geluid van het inverterboard. Kan iemand mij helpen ik dacht zelf aan een kapot inverterboard.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We hebben hier geen glazen bol, dus graag even wat meer info. Welk merk/type TV? Waar is hij op aangesloten? Is er totaal geen beeld meer, of zie je bijv. nog wel de ingangskeuze op het scherm? En als je er andere apparatuur op aansluit? Foto's??

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 08-10-2017 16:03 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een samsung lcd tv dacht 40 inch type weet ik nietdat ga ik dan nog even uitzoeken. Toen ik hem testte leek het net of ik wel beeld had gisteren alleen geen licht.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:58

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Schuin op het beeld kijken en met een zaklamp in lichten, als je dan beeld ziet dan ligt je inverter eruit. Een tikkend geluid is meestal een spoel dat door slaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Damic op 08-10-2017 18:48 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt voor de hulp ik ga een ander inverterboard bestellen en in bouwen . Ik hou jullie op de hoogte