Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke behuizing moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of ik hier in de goede categorie qua discussie zit (Als iemand weet onder welke categorie ik deze topic moet starten, laat het me weten!). Ik wil een budget gaming PC aanschaffen, met de volgende Sharkoon behuizing:

#ProductPrijsSubtotaal
1Sharkoon VG5-W Blauw€ 39,95€ 39,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 39,95

Nu heb ik op internet gelezen dat veel mensen van mening zijn dat deze behuizing aardig wat geluid maakt, met name de ventilatoren volgens mij. Heeft iemand ervaringen met deze behuizing of tips voor mij? laat het me AUB weten!

Bas

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Hij ziet er goedkoop en lelijk uit, zou dus best kunnen dat het ding rammelt door de hoeveelheid plastic die op het metaal geplakt is. Meestal rammelt dat door dat het gaat resoneren.

Iets als een Fractal Design Core 1000 maakt heel weinig geluid. Die is in diverse varianten te krijgen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Kom op @Verwijderd, alles over dezelfde build moet gewoon in hetzelfde topic. Hoe makkelijk moet ik het maken?

Ook dit gewoon verder in Is deze PC goed voor gaming?.

Modbreak:Voor de duidelijk, geen nieuw topic aanmaken als het om dezelfde build gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door br00ky op 08-10-2017 13:24 ]

Dit topic is gesloten.