Simstuurtje

Pagina: 1
Acties:

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-02 21:07
Ik en een vriend van mij zijn op zoek naar een leuk stuurtje+pedalen voor Forza Motorsport 7 op de pc (Windows 10) Ik heb nu zowel de game als het stuurtje en de pedalen niet, maar ik ben van plan deze in combinatie te kopen. De keuze voor Forza is omdat ik niet een echte sim willen spelen maar een beetje lekker arcadewillen rijden. Niet te makkelijk, maar niet zo uitgebreid als Project Cars. Ik wil een stuur+pedalen vooral omdat het me leuk lijkt en het realistischer is dan een controller, en zeker dan een toetsenbord.

Budget is 100 a 150 euro. Ik weet dat je hier niet echt kwaliteit voor koop maar ik ga het setje ook niet heel veel gebruiken.

Ik heb niet heel speciefieke (merk)voorkeuren. Goede force feedback natuurlijk, maar voorzover ik zag heeft elke stuurtje dit in een vorm. Er hoeven in principe maar 2 pedalen te zijn want ik ga denk ik gewoon met de flippers schakelen. Ook is het lekker als de pedalen goede tegendruk geven maar ik weet niet of dat past in deze prijsklasse. Het is een beetje arcade gebruik en hoeft niet perfect.

Ik wil het gewoon thuis gebruiken, maar het zal wel prettig zijn als ik het setje makkelijk kan verplaatsen. Ik wil de pc ook nog gewoon productief blijven gebruiken en dan is het handig als je het stuur/pedalen niet al te ingewikkeld los kan halen.

Hebben jullie ervaring met setjes/wat raden jullie aan?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 10% gewijzigd door unreal0 op 08-10-2017 13:02 ]