Even julle hulp nodig om het verschil telaaten zien

Pagina: 1
Acties:
  • 985 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 18:11

Sweatleek

404: Member Not Found

Topicstarter
Ik heb een monitor setje over gekocht van en tweaker allen zijn dit de verkeerde schermen en ziet die tweaket het verschil niet dus open even dit topic, zo dat mede tweakers ook het verschil zien. en kunnen melden

Ik heb dus deze nu voor mij
pricewatch: Dell Professional P2010H Zwart

De tweaker bied deze
pricewatch: Dell Professional P2210H Zwart

Orginelen adv
-knip- kijk even onderaan de imgur link
Links naar foto's van mij
https://imgur.com/a/FvC43

Note Update
Er is duidelijk een verschil het even de link hier onder voor de verschieln voor dat je dingen gaat roepen dankje ja die van mij heeft (t) er achter dat is omdat deze en extra DP heeft inplaats van alleen VGA DVI_D
https://tweakers.net/pricewatch/compare/249369;249368/

Sorry V&A admins maar zie anders even niet hoe ik het anders kan uit leggen

[ Voor 77% gewijzigd door Sweatleek op 08-10-2017 12:02 ]

confused reality

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Het typenummer lijkt me aardig anders? En dat staat op de sticker achterop.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
warhamstr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:29:
Het typenummer lijkt me aardig anders? En dat staat op de sticker achterop.
Yes maar de tweaker beweert nu dat het om de
Er is geen verschil tussen de P2210H en of de P2210Ht

confused reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
Dat is natuurlijk onzin. Het typenummer is al het eerste verschil.

Heb je echt hulp nodig om dit uit te zoeken/duidelijk te maken? Of wil je de verkoper onder druk zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Deze tweaker levert niet wat hij adverteert.
Overigens zou je topic duidelijker zijn als je niet zelf voortdurend typenummers door elkaar husselt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
warhamstr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:34:
Dat is natuurlijk onzin. Het typenummer is al het eerste verschil.

Heb je echt hulp nodig om dit uit te zoeken/duidelijk te maken? Of wil je de verkoper onder druk zetten.
Nee hij wilt hem wel terug nemen als het om de verkeerde gaat. Maar hij ziet het verschil gewoon niet, Zo dar hij het ziet en hoort van andere hoop ik ook gewoon dat dit topic wordt verwijdert. En knip ik alles weg (daarom staat zijn naam ook niet in de titel )
Normalite ben ik niet zo moeilijk met retourneren, in dit geval heb ik de juiste type vermeld en had je dit vooraf kunnen zien aankomen. In dit geval is dus retourneren geen optie helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Sweatleek op 08-10-2017 11:37 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik vind dit redelijk lomp overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
warhamstr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:37:
Ik vind dit redelijk lomp overkomen.
not gonna argue with that. Ben het 100% met je eens, ik ben ook lomp bezig.

confused reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:29
Als je net zo duidelijk communiceert naar de verkoper als je topicstart hier dan begrijp ik wel waarom hij er niets van snapt.

Begrijp ik goed dat je dacht een 22" monitor te kopen (zoals duidelijk in de advertentie vermeld), maar een 20"-model ontving? Hoe heb je dat precies aan de verkoper proberen duidelijk te maken?

Wel erg slordig van de verkoper als dit inderdaad het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
Thralas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:43:
Als je net zo duidelijk communiceert naar de verkoper als je topicstart hier dan begrijp ik wel waarom hij er niets van snapt.

Begrijp ik goed dat je dacht een 22" monitor te kopen (zoals duidelijk in de advertentie vermeld), maar een 20"-model ontving? Hoe heb je dat precies aan de verkoper proberen duidelijk te maken?

Wel erg slordig van de verkoper als dit inderdaad het probleem is.
Nee het gaat er om dat in de adv gaat om een 22* 1080P scherm gaat maar er zijn 20* 1600*900 gelevert en na meerde keren uigelecht te hebben en bewijs te lever dat dit de verkeer de schermen zijn ziet de tweaker het nog steeds niet

Ik neem het hem niet kwalijk maar het is nog al verstuuernt aan het worden

[ Voor 8% gewijzigd door Sweatleek op 08-10-2017 11:47 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
En jij koopt de verkeerde schermen door niet goed op het typenummer te letten.

Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
warhamstr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:50:

Jammer hoor.
Wat !
er staat tog duidlijk in de adv dat het om de Dell Professional P2210H gaat. er staat NERGENS IN DE ADV DAT HET OM DE Dell Professional P2010H gaat, of ben ik nouw dom ?

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Beetje weird.. Lijkt mij wel duidelijk een fout van de verkoper dit. Retourneren lijkt mij niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Wat probeer je te bereiken?

Hij adverteert de P2210 te verkopen, wat een 22 inch scherm is. Jij ontvangt de P2010, wat een 20 inch scherm is. Scheelt 2 inch, dus gewoon een ander scherm. Ergo, terugsturen en geld terugvragen.

Het lijkt mij heel sterk dat de verkoper, die zichzelf een 'vertrouwde tweaker' noemt, zegt dat het dezelfde schermen zijn :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de aanbieder niet heeft geleverd wat is geadverteerd en hij/zij weigert vervolgens de boel terug te nemen, is het tijd rechtsbijstand er bij te halen.

Verder met evilution
Overigens zou je topic duidelijker zijn als je niet zelf voortdurend typenummers door elkaar husselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:56:
Wat probeer je te bereiken?

Hij adverteert de P2210 te verkopen, wat een 22 inch scherm is. Jij ontvangt de P2010, wat een 20 inch scherm is. Scheelt 2 inch, dus gewoon een ander scherm. Ergo, terugsturen en geld terugvragen.

Het lijkt mij heel sterk dat de verkoper, die zichzelf een 'vertrouwde tweaker' noemt, zegt dat het dezelfde schermen zijn :+
Nee het gaat er om dat de monitor een res heeft van 1600*900 terwlijk ik echt 1080P nodig heb. over 2* maak ik me echt niet druk maar ik wouw het dus aan die tweaker laaten zien dat het echt de verkeerden zijn

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:57:
Als de aanbieder niet heeft geleverd wat is geadverteerd en hij/zij weigert vervolgens de boel terug te nemen, is het tijd rechtsbijstand er bij te halen.

Verder met evilution
Wijs eens aan waar hij de typenummers door elkaar husselt? Want ik zie het niet.
Sweatleek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Nee het gaat er om dat de monitor een res heeft van 1600*900 terwlijk ik echt 1080P nodig heb. over 2* maak ik me echt niet druk maar ik wouw het dus aan die tweaker laaten zien dat het echt de verkeerden zijn

Ongeacht of het jou nou om de resolutie of de grootte gaat, het zijn beduidend andere schermen.

Maar blijkbaar denkt hij dat je doelt op de kleine letter 't' :? Heb je al duidelijk tegen hem gezegd dat hij zegt de 2210 te verkopen, wat een 22"-scherm met 1920x1080 is, en dat jij de 2010 hebt ontvangen, wat een 20"-scherm met 1600x900 is?

[ Voor 43% gewijzigd door Hahn op 08-10-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:57:

Verder met evilution
Ik wil het niet zo ver laaten komen zelfs dit vind ik eigelijk al te ver gaan. :/

Waar haal ik ze door erlkaar dan ?

Die quote is wat ik terug krijg van die tweaker en is NIET van mij

[ Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 08-10-2017 11:59 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Lijkt en vrij simpel je moet krijgen wat in de advertentie staat.
Als je iets anders hebt gekregen lijkt me retour en geld terug eventueel split verzendkosten de juiste afhandeling.

Ik ben wel benieuwd wat de verkoper precies allemaal zegt.

@Thralas inderdaad. Die advertentie is gewoon oplichterij want dat zijn niet 3x dezelfde monitoren. Tenminste als je hetgeen verkoopt wat op de foto staat. Zou wat raar zijn om er een andere oude foto bij te plaatsen.

[ Voor 45% gewijzigd door kaasaanfiets op 08-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:29
warhamstr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:50:
Nee, dat is niet waar. Zie de originele advertentie.

EDIT: link weg op verzoek, whatever; gezien de feedback van verkoper lijkt me dat hij het gewoon netjes oplost - al is 't wat slordig.
Sweatleek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:51:
Wat !
er staat tog duidlijk in de adv dat het om de Dell Professional P2210H gaat. er staat NERGENS IN DE ADV DAT HET OM DE Dell Professional P2010H gaat, of ben ik nouw dom ?
Nogmaals: lees je posts nog eens rustig over voor je op 'Verstuur' klikt, het komt allemaal wat warrig over zo.

Heb je de verkoper duidelijk uitgelegd wat het probleem is? Welk bericht heb je naar hem verzonden?

Je hebt absoluut gelijk, maar met die woordenbrij die je hier post betwijfel ik of dat duidelijk over is gekomen.
Hahn schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:56:
Hehe, als je goed naar de foto van de verkoper kijkt dan zie je wat er aan de hand is:

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/va/2245085.jpg

Het middelste scherm is 22", de overige 2 zijn 20".

[ Voor 9% gewijzigd door Thralas op 08-10-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
Ik heb het met die tweaker over gehad maar hij blijft er bij dat hij het goede product heeft gelevert ook na dat ik duidelijk bewijs geleeft heb met uitleg

Die foto is uit 2008 just FWY en klopt niet ik heb echt 3 de zelfde schermen voor mij !

[ Voor 78% gewijzigd door Sweatleek op 08-10-2017 12:08 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op de foto lijkt het erop dat het 1x de 2210 en 2x de 2010 is. Jij hebt nu alle drie de schermen, en je had 3x de 2210 verwacht (logisch, want dat zei hij in z'n advertentie). Klopt dat, dusver? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sweatleek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Je vraagt om hulp om duidelijk te maken dat het echt twee enorm verschillende schermen zijn. Je krijgt een heel duidelijk antwoord wat het verschil maakt en daar reageer je dan op deze manier op....

Je hebt gelijk... Maar succes met communiceren met je verkoper.

Deze posts bevatten je antwoord:
Hahn in "Even julle hulp nodig om het verschil telaaten zien"
Hahn in "Even julle hulp nodig om het verschil telaaten zien"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het heeft totaal geen zin om dit hier te bespreken. Als je een probleem met een andere partij hebt kan je dat gewoon met hem zelf oplossen. Je hebt 3x een 22" gekocht en 2x een 22" en 1x een 20" gekregen. Verkoper moet dat gewoon oplossen of geld teruggeven.

Deze discussie heeft geen toegevoegde waarde, waardoor ik er een slotje op gooi.

[ Voor 38% gewijzigd door Microkid op 08-10-2017 12:19 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.