nieuwe homecinemaset?

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:37
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een home cinema set, denk ik?.

Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1.000 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een home cinema set voor mijn vrouw, zij is een echte muziekliefhebber en ik een muziekbarbaar. Mijn oren horen geen verschil maar ik wil iets goeds kopen voor haar zonder dat zij het weet. Ik wil de set gebruiken om aan te sluiten op de tv en om via internet muziek te luisteren. Daarnaast moet er ook via spotify muziek geluisterd kunnen worden,?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niets zelf gevonden, ik luister geen muziek en mijn vrouw is echt een liefhebber. Ik weet dat dit echt slecht is van mij maar ik hoop dat een andere liefhebber mij iets kan aanraden zodat ik een mooi cadeau voor haar kan kopen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Er is ruimte in het budget maar persoonlijk vind ik 1.000 euro een mooi bedrag maar als iemand mij overtuigd dan wil ik wel iets meer uitgeven.

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:39
Voor puur muziek, zou ik me "beperken" tot stereo. Koop voor €400-€500 een receiver en voor €600 een paar zuilspeakers. Specieker kan ik het niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:42

FeaR

In GoT we trust

Dit is echt veel te globaal en geen antwoord op te geven. Je weet zelf niet wat je zoekt, hoe moeten wij het dan weten? Alleen een budget vernoemen en opties afwachten is geen manier waarop een topic op GoT werkt. Dit wordt dan een opsomtopic van honderden eventuele configuraties van hardware.

Daarbij ben ik ook van mening dat je een dergelijke set niet voor iemand anders koopt. Als je vrouw echt zo'n liefhebber is neem je haar mee naar een winkel en laat je haar zelf luisteren en kiezen.

Zoek in ieder geval de basis uit wat je wilt. Of je echt een home cinema wilt of mogelijk stereo en wat je bijvoorbeeld nodig hebt voor je eisen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.