Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

High-end Game systeem (1500 - 2000 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Nukeshell
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-01 21:10
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming, waarbij het belangrijk is om soepel op een 1440p scherm te kunnen spelen. Tot nu toe heb ik altijd consoles gehad en met name de verschillende Xbox generaties, maar ik merk dat de exclusives steeds minder worden wat me heeft doen bewegen naar de PC.

Daarnaast zal de PC ook gebruikt worden voor software development, vooral om thuis te kunnen werken op een fatsoenlijke werkplek. Ik heb er een hekel aan als een systeem geen goede hardware heeft waardoor je veel tijd kwijt bent met wachten op builds, etc. Vaak werk ik ook voor meerdere projecten tegelijkertijd waardoor ik nogal wat programma's open heb staan.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro, exclusief randapparatuur.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hooguit de HDD uit mijn oude, kapotte laptop.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Doordat ik de afgelopen jaren vooral aan consolegaming heb gedaan, in combinatie met een laptop voor de dagelijkse dosis aan tech- en gamenieuws, moet ik helemaal vanaf 0 beginnen. Los van een volledig systeem zal ik dus ook nog de randapparatuur aan moeten schaffen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel een voorkeur voor Intel 8th generation en minimaal een GTX 1080

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games moeten soepel kunnen draaien op een 1440p scherm met hoge settings en daarnaast op een tweede scherm nog wat browsen. Multitasken t.b.v. mijn werk is ook van belang.

Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk wel.

Wat verwacht je van ons?
Mij ervan behoeden om bij alle componenten te denken: "voor die paar tientjes meer kan ik beter deze versie pakken", terwijl iets minder ook al meer dan zat is :+ Daarnaast ben ik uiteraard ben benieuwd of alle componenten bij elkaar horen en in de kast passen.

Systeem (Intel)
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Boxed€ 370,50€ 370,50
1Gigabyte Z370-HD3P€ 141,95€ 141,95
1Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB€ 579,90€ 579,90
1Fractal Design Meshify C€ 83,50€ 83,50
1Scythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,99€ 49,99
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 158,95€ 158,95
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Samsung 960 EVO 500GB€ 219,95€ 219,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.684,69

Randapparatuur
#ProductPrijsSubtotaal
2Asus ROG Swift PG279Q Zwart€ 791,50€ 1.583,-
1Cooler Master MasterKeys Pro L White LED Red Switch€ 91,95€ 91,95
1Logitech G502 Proteus Spectrum€ 64,90€ 64,90
1Logitech G240 Cloth Gaming Mouse Pad€ 19,95€ 19,95
1Kingston HyperX Cloud II Gun metal€ 78,95€ 78,95
1Arctic Z2 Pro€ 81,95€ 81,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.920,70

Eindtotaal
Systeem + Randapparatuur
€ 3605,39

Bij voorbaat dank voor de feedback!

[ Voor 5% gewijzigd door Nukeshell op 09-10-2017 19:55 ]

• kruz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-04 11:22
Ik ben toevallig op zoek naar een soort gelijk systeem en nu aan het rondkijken nu lijkt dat Nvidia Volta voorlopig nog op zich laat wachten.

Helaas kan ik niet veel toevoegen. Ben zelf ook weer aan het inlezen wat nu allemaal speelt.

Maar wat ik niet snap aan je build, waarom twee G-Sync monitoren? Die zijn best prijzig en het lijkt me nou niet dat je over twee beeldschermen gaat gamen met je kruishaar precies in het midden van je twee beeldschermen? Of ontgaat mij iets?
Kan je weer die besparing gebruiken om een 1080Ti te kopen lijkt me, als dat men tenminste iets toevoegt aan 1440p al heeft die screen wel een hoge verversnelheid dus misschien van wel?

• Nukeshell
Ik was al bang dat ik die vraag zou krijgen... Het probleem is dat ik er niet tegen kan als er twee verschillende schermen naast elkaar staan/hangen :X

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Paar weken geleden soortgelijk samengesteld, maar dan op basis van een Ryzen 7 1800x:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler€ 439,-€ 439,-
1Gigabyte GA-AX370-Gaming 5€ 189,95€ 189,95
1MSI GeForce GTX 1080 GAMING X+ 8G€ 619,-€ 619,-
1Toshiba X300 (retail), 5TB€ 155,-€ 155,-
1Phanteks Enthoo Luxe Tempered Glass Zwart€ 152,-€ 152,-
1NZXT Internal USB Hub€ 17,38€ 17,38
2LG 23MB35PY-W Wit€ 129,-€ 258,-
1Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM€ 79,19€ 79,19
6Cooler Master MasterFan Pro140 Air Flow RGB€ 23,95€ 143,70
1Cooler Master Masterkeys Pro S - RGB (Cherry Red)€ 114,15€ 114,15
1Logitech G602 Wireless Gaming Mouse€ 64,99€ 64,99
1Logitech G29 Driving Force€ 269,-€ 269,-
1Logitech Gaming Driving Force Shifter€ 44,22€ 44,22
1Thrustmaster T.16000M FCS Hotas Zwart€ 99,17€ 99,17
1Corsair Vengeance RGB CMR64GX4M4C3200C16€ 756,50€ 756,50
1Pioneer BDR-209DBK Zwart€ 60,35€ 60,35
1Corsair RM650x Zwart€ 96,95€ 96,95
1Samsung 960 EVO 500GB€ 219,95€ 219,95
1Raidsonic Icy Box IB-867€ 33,50€ 33,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.861,99

Ik heb weinig ervaring met mechanische toetsenborden, maar naar ik begrepen heb is de Coolermaster Masterkeys Pro een van de allerbesten die er zijn met Cherry Red's. Ik ben in ieder geval verkocht. 15 jaar gezworen bij laptop-achtige toetsenborden en nu echt helemaal om. (Dus komt er binnenkort op kantoor ook zo'n zelfde toetsenbord, enkel dan de niet-RGB uitvoering.)

Grootste onhebbelijkheid waar ik absoluut niet op had gerekend: nVidia kan niet goed overweg met ongelijke schermen als je op 2 of 3 schermen wilt gamen. 3D Vision zuigt hard vergeleken met AMD's Eyefinity. Voor jou nu met 2 schermen misschien niet interessant, ik werk hier met 23" 29" 23" en het is *geweldig*, mits die 3 schermen daadwerkelijk goed kunt gebruiken.

Qua geheugen, weet je zeker dat je aan 16G genoeg hebt? Kan me voorstellen dat voor development 32G prettig is.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Nukeshell
unezra schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:38:
Ik heb weinig ervaring met mechanische toetsenborden, maar naar ik begrepen heb is de Coolermaster Masterkeys Pro een van de allerbesten die er zijn met Cherry Red's. Ik ben in ieder geval verkocht. 15 jaar gezworen bij laptop-achtige toetsenborden en nu echt helemaal om. (Dus komt er binnenkort op kantoor ook zo'n zelfde toetsenbord, enkel dan de niet-RGB uitvoering.)
Ik gebruik er zelf nu ook nog geen, maar hoor hele goede verhalen van collega's. Ik heb overigens wel van verschillende collega's een cherry red en brown voor een uurtje gebruikt en merkte dat ik red het fijnste vind. Een collega attendeerde mij ook al op de Coolermaster, maar ik wil graag een numpad hebben waardoor ik bij de Gigabyte uit ben gekomen.
Grootste onhebbelijkheid waar ik absoluut niet op had gerekend: nVidia kan niet goed overweg met ongelijke schermen als je op 2 of 3 schermen wilt gamen. 3D Vision zuigt hard vergeleken met AMD's Eyefinity. Voor jou nu met 2 schermen misschien niet interessant, ik werk hier met 23" 29" 23" en het is *geweldig*, mits die 3 schermen daadwerkelijk goed kunt gebruiken.
Ik zal maar één scherm gebruiken voor het gamen, vandaar ook de zeer terechte opmerking van kruz. Misschien dat ik toch de Asus MG279Q als tweede scherm neem, deze lijkt veel op de ROG Swift en is 200 euro goedkoper.
Qua geheugen, weet je zeker dat je aan 16G genoeg hebt? Kan me voorstellen dat voor development 32G prettig is.
Daar twijfelde ik over, maar ik probeer het eerst zo. Mocht het nodig zijn dan kan ik er alsnog 2x 8GB bij prikken.

Verwijderd

Wat vind TS van dit?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 261,-€ 261,-
1Gigabyte Z370-HD3P€ 145,-€ 145,-
1Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB€ 579,90€ 579,90
1Fractal Design Define S€ 72,-€ 72,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 144,90€ 144,90
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 161,-€ 161,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.493,74

• kruz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-04 11:22
Als je het dan toch overweegt, moet je misschien eens afvragen wat het maximale fps is wat je van een je secondary vraagt. Misschien is 60-70hz al voldoende. Of is een IPS panel al een luxe.
Voor mij is dat alleen een DAW, browsing of een film (max 60fps 4k volgens mij)
Anders kan je al met 300Eur klaar zijn. En hou je 450 over voor een Ti en 32gb. Mits beide een performance boost geven tenminste.
Als dat beide het geval is, geeft dat je misschien genoeg gemoedrust voor het niet hebben van twee dezelfde schermen.

• Nukeshell
@Verwijderd
Bedankt voor de lijst!

Ik heb de i5 8600K al disabled in mijn lijst staan. Ik kan lastig inschatten wat de toegevoegde waarde is van HT bij de i7. Blijkbaar is 't voor gamen niet echt een noemenswaardige verbetering, soms zelf nadelig (zie review Hardware.info). Daarentegen zou het wel goed moeten werken bij het multitasken wat ik tijdens mijn werk veel mee te maken heb. Kan je daar meer over toelichten?

Ik heb het moederbord vervangen door die uit jouw lijst. Is iets goedkoper en hetzelfde merk als de GPU.

Is er verder een bepaalde reden voor het gebruik van andere behuizing en RAM in jouw lijst?

@kruz
Het lijkt me vervelend voor mijn ogen als het ene scherm een IPS paneel is en het andere scherm een TN paneel. Iemand toevallig ervaring met een dergelijke setup?

Het maakt me inderdaad niet uit of het tweede scherm 60 of 120+ Hz is, maar als ik filter op Asus, IPS, 27" en 1440p blijft enkel de eerder genoemde MG279Q over. Dat scheelt dan in ieder geval 200 euro.

Verwijderd

Nukeshell schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:48:
@Verwijderd
Bedankt voor de lijst!

Ik heb de i5 8600K al disabled in mijn lijst staan. Ik kan lastig inschatten wat de toegevoegde waarde is van HT bij de i7. Blijkbaar is 't voor gamen niet echt een noemenswaardige verbetering, soms zelf nadelig (zie review Hardware.info). Daarentegen zou het wel goed moeten werken bij het multitasken wat ik tijdens mijn werk veel mee te maken heb. Kan je daar meer over toelichten?

Ik heb het moederbord vervangen door die uit jouw lijst. Is iets goedkoper en hetzelfde merk als de GPU.

Is er verder een bepaalde reden voor het gebruik van andere behuizing en RAM in jouw lijst?

@kruz
Het lijkt me vervelend voor mijn ogen als het ene scherm een IPS paneel is en het andere scherm een TN paneel. Iemand toevallig ervaring met een dergelijke setup?

Het maakt me inderdaad niet uit of het tweede scherm 60 of 120+ Hz is, maar als ik filter op Asus, IPS, 27" en 1440p blijft enkel de eerder genoemde MG279Q over. Dat scheelt dan in ieder geval 200 euro.
Voor multitasken zal een I7 vast wel beter zijn. RAM, PSU en behuizing puur gekozen om prijs (+ kwaliteit).

• unezra

unezra

Nukeshell schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Ik gebruik er zelf nu ook nog geen, maar hoor hele goede verhalen van collega's. Ik heb overigens wel van verschillende collega's een cherry red en brown voor een uurtje gebruikt en merkte dat ik red het fijnste vind. Een collega attendeerde mij ook al op de Coolermaster, maar ik wil graag een numpad hebben waardoor ik bij de Gigabyte uit ben gekomen.
Ik heb de red eigenlijk blind gekocht op basis van "typt het lichtste", zonder vergelijkend warenonderzoek. :) Twijfel of ik dat nog wil gaan doen. Het zou erg zuur zijn als ik nu een red heb en een brown of andere beter zou vinden typen...

Overigens, die CoolerMaster is er ook in een M en L uitvoering. M is met nummeriek blok, maar met de pijltjestoetsen geïntegreerd in dat block, de L is een volledig toetsenbord met nummeriek blok en losse pijltjestoetsen.

Ik heb bewust voor de S gekozen omdat ik juist géén nummeriek blok wil. :)
[...]
Ik zal maar één scherm gebruiken voor het gamen, vandaar ook de zeer terechte opmerking van kruz. Misschien dat ik toch de Asus MG279Q als tweede scherm neem, deze lijkt veel op de ROG Swift en is 200 euro goedkoper.
Zou ik niet snel doen. Ik zou 100% gaan voor 2 gelijke schermen en als je het geld hebt, 3.
Ik werk nu een tijdje met een setup met 3 schermen thuis (ik had al voor mijn nieuwe PC die 29" aan mijn oude PC gehangen met 2x19" er naast) en dat werkt echt fantastisch. Het is heel erg veel ruimte en je werkt er anders op dan met 2 schermen. (Je kunt namelijk niet alles in 1x overzien.) Maar met een iets andere werkwijze vind ik het echt heerlijk.

Gamen is een nieuwe dimensie. :) Daar waar het lukt games op 3 schermen te krijgen, word je er echt vol in gezogen. Misschien is het je genre niet, maar Euro Truck Simulator, Alsetta Corsa of DCS op 3 schermen, maakt dat je echt *in* die cockpit zit.
[...]
Daar twijfelde ik over, maar ik probeer het eerst zo. Mocht het nodig zijn dan kan ik er alsnog 2x 8GB bij prikken.
Dat is ook zeker waar. Ik heb zelf getwijfeld over 32G of 64G maar ben maar meteen voor de volle 64G gegaan. Hoef ik dat nooit meer te upgraden in de levensduur van de machine. :)

• Nukeshell
unezra schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:04:
Ik heb de red eigenlijk blind gekocht op basis van "typt het lichtste", zonder vergelijkend warenonderzoek. :) Twijfel of ik dat nog wil gaan doen. Het zou erg zuur zijn als ik nu een red heb en een brown of andere beter zou vinden typen...

Overigens, die CoolerMaster is er ook in een M en L uitvoering. M is met nummeriek blok, maar met de pijltjestoetsen geïntegreerd in dat block, de L is een volledig toetsenbord met nummeriek blok en losse pijltjestoetsen.

Ik heb bewust voor de S gekozen omdat ik juist géén nummeriek blok wil. :)
Ik zou dan inderdaad nog eerder geneigd zijn om de S te nemen dan de L. Het ziet er voor mijn gevoel vreemd uit om de pijltjes toetsen in het numpad te hebben. Doordat de Coolermaster en Gigabyte dezelfde mechanische toetsen hebben en die van Gigabyte goedkoper is (waarschijnlijk door gebrek aan RGB kleuren die ik toch niet nodig heb), blijf ik toch bij de laatste ;)
Zou ik niet snel doen. Ik zou 100% gaan voor 2 gelijke schermen en als je het geld hebt, 3.
Ik werk nu een tijdje met een setup met 3 schermen thuis (ik had al voor mijn nieuwe PC die 29" aan mijn oude PC gehangen met 2x19" er naast) en dat werkt echt fantastisch. Het is heel erg veel ruimte en je werkt er anders op dan met 2 schermen. (Je kunt namelijk niet alles in 1x overzien.) Maar met een iets andere werkwijze vind ik het echt heerlijk.

Gamen is een nieuwe dimensie. :) Daar waar het lukt games op 3 schermen te krijgen, word je er echt vol in gezogen. Misschien is het je genre niet, maar Euro Truck Simulator, Alsetta Corsa of DCS op 3 schermen, maakt dat je echt *in* die cockpit zit.
Verdorie, had ik mezelf bijna overtuigd om een goedkoper tweede scherm te nemen, begin ik toch weer te twijfelen door jouw opmerking :F
Dat is ook zeker waar. Ik heb zelf getwijfeld over 32G of 64G maar ben maar meteen voor de volle 64G gegaan. Hoef ik dat nooit meer te upgraden in de levensduur van de machine. :)
Ik heb nu 16GB in mijn werklaptop zitten en dat is, inclusief een Hyper-V VM, ruim voldoende. Mocht ik dit op mijn desktop ook willen gebruiken kan ik 'm sowieso nog stoppen om dat RAM vrij te hebben voor gamen. 64GB lijkt me voorlopig echt overkill, zelfs 32GB zal voldoende zijn om 5 tot 10 jaar vooruit kunnen?

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
unezra schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Dan moet je hier naar kijken:

pricewatch: LG 38UC99-W Wit, Zilver
Heeft alleen geen G-sync. Met G-sync is dit de enige Ultrawide 1440p optie:
pricewatch: Asus ROG Swift PG348Q Aluminium, Zwart

Dan kan je beter voor de helft van de prijs een versie zonder G-sync en 'slechts' 100Hz kopen:
pricewatch: HKC NB34C Wit, Zilver

• unezra

unezra

@Nukeshell De S met witte LED is maar €69,- :)
pricewatch: Cooler Master MasterKeys Pro S - White LED (Cherry Red) Qwerty US

Ik kan alleen de L zonder RGB niet vinden. Die is er voor zover ik weet wel. RGB maakt het duur.
Persoonlijk vind ik het wel mooi, maar echt nuttig is het niet en het is een erg dure optie voor "wel leuk". Maar goed, ik ben zelf dan ook voor full RGB gegaan ook al kost me dat de nodige tientjes extra.

• Nukeshell
@unezra Bedankt voor de tip! Ik zie dat Cooler Master er ook nog één heeft die white LED heeft met een apart numpad voor dezelfde prijs als de Gigabyte zonder verlichting. Nou moet ik alleen nog de afweging maken tussen geen verlichting of wel verlichting maar dan ook het CM logo op de Windows knop. 8)7
pricewatch: Cooler Master MasterKeys Pro L White LED Red Switch

• unezra

unezra

Nukeshell schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:49:
@unezra Bedankt voor de tip! Ik zie dat Cooler Master er ook nog één heeft die white LED heeft met een apart numpad voor dezelfde prijs als de Gigabyte zonder verlichting. Nou moet ik alleen nog de afweging maken tussen geen verlichting of wel verlichting maar dan ook het CM logo op de Windows knop. 8)7
pricewatch: Cooler Master MasterKeys Pro L White LED Red Switch
:-)
En LED's zijn in het donker stiekem best fijn.

Die CoolerMaster keys op de Windows toetsen vind ik niet heel storend, minder storend in ieder geval dan een logo op het board zelf. Aan de andere kant, je kunt losse keycaps bestellen. Het blijft immers Cherry dat er onder zit. (Zit daar zelf ook over te denken, maar moet dan vanwege de RGB LED's rekening houden met dat ze op de juiste plekken doorzichtig zijn, anders gaat het RGB effect een beetje verloren.)

• Nukeshell
unezra schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:53:
[...]

:-)
En LED's zijn in het donker stiekem best fijn.

Die CoolerMaster keys op de Windows toetsen vind ik niet heel storend, minder storend in ieder geval dan een logo op het board zelf. Aan de andere kant, je kunt losse keycaps bestellen. Het blijft immers Cherry dat er onder zit. (Zit daar zelf ook over te denken, maar moet dan vanwege de RGB LED's rekening houden met dat ze op de juiste plekken doorzichtig zijn, anders gaat het RGB effect een beetje verloren.)
Die opmerking over die losse keycaps heeft me doen overhalen om inderdaad voor de Cooler Master te kiezen ;)

Daarnaast toch maar de "normale" 500GB SSD achterwege gelaten. mocht 't nodig zijn dan kan die er alsnog zo bij geprikt worden.

Meer feedback is uiteraard welkom!

• unezra

unezra

Nukeshell schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:59:
[...]
Die opmerking over die losse keycaps heeft me doen overhalen om inderdaad voor de Cooler Master te kiezen ;)
:)
Als je een goede site vind hou ik me aanbevolen. (Ik heb er zat gezien, maar nog niet heel specifiek ingezoomd op wat ik zelf wil. Ook nog niet echt gekeken naar wat geschikt is voor RGB toetsenborden. Voor wit maakt dat allemaal wat minder uit.)
Daarnaast toch maar de "normale" 500GB SSD achterwege gelaten. mocht 't nodig zijn dan kan die er alsnog zo bij geprikt worden.
Ik heb in mijn systeem nu wel 2x 128G SSD zitten, maar dat zijn SSD's die ik nog had liggen. Mijn main OS drive is die NVME, er zit nog een 5T harddisk in voor dingen die redelijk vervangbaar zijn en wat minder snelheid nodig hebben.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Qua scherm kan ik je deze ook aanbevelen. pricewatch: Acer Predator X34A Zwart

Heb deze zelf sinds een half jaar en bevalt ontzettend goed! Heeft gsync en ips 100hz!

• Nukeshell
unezra schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:05:
:)
Als je een goede site vind hou ik me aanbevolen. (Ik heb er zat gezien, maar nog niet heel specifiek ingezoomd op wat ik zelf wil. Ook nog niet echt gekeken naar wat geschikt is voor RGB toetsenborden. Voor wit maakt dat allemaal wat minder uit.)
Ik zal t onthouden!
Ik heb in mijn systeem nu wel 2x 128G SSD zitten, maar dat zijn SSD's die ik nog had liggen. Mijn main OS drive is die NVME, er zit nog een 5T harddisk in voor dingen die redelijk vervangbaar zijn en wat minder snelheid nodig hebben.
Ik heb nog wat externe HDD's voor foto's e.d. en nog een HDD in mijn oude, kapotte laptop zitten. Ben benieuwd of ik echt zo veel opslag nodig ga hebben vanaf dag 1. Ik had eerst nog wel een 2TB HDD in mijn lijstje staan, maar leek me niet echt nodig...
Cougar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:09:
Qua scherm kan ik je deze ook aanbevelen. pricewatch: Acer Predator X34A Zwart

Heb deze zelf sinds een half jaar en bevalt ontzettend goed! Heeft gsync en ips 100hz!
Ik ben nog niet echt overtuigt van de widescreen schermen. Ik heb regelmatig Twitch aanstaan tijdens 't gamen/werken en dat werkt toch wat lastiger als je maar een scherm hebt. Uiteraard mag je me proberen te overtuigen van de voordelen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Nukeshell op 09-10-2017 20:11 ]

• unezra

unezra

d:)b
[...]
Ik heb nog wat externe HDD's voor foto's e.d. en nog een HDD in mijn oude, kapotte laptop zitten. Ben benieuwd of ik echt zo veel opslag nodig ga hebben vanaf dag 1. Ik had eerst nog wel een 2TB HDD in mijn lijstje staan, maar leek me niet echt nodig...
Je kunt altijd nog voor een losse NAS gaan. Da's hoe ik het hier heb opgelost. Veel data op de NAS. Zodra ik mijn netwerk thuis op orde heb, heb ik mijn lokale disks veel minder nodig. Toch kan 1GBit/s wat irritant zijn als je met echt grote bestanden werkt, vandaar die disks. Zelfs een eenvoudige SATA HDD gaat harder dan dat.

• unezra

unezra

Zo. Vandaag toch maar voor op kantoor de Pro S met witte LED's aangeschaft:
pricewatch: Cooler Master MasterKeys Pro S - White LED (Cherry Red) Qwerty US

Zelf betaald. Morgen binnen.

Nu nog op zoek naar goede backlit keycaps voor de beide Windows toetsen, en een goede polssteun, doorzichtige rubbertjes en een transportcase.

Ben heel erg benieuwd hoe het toetsenbord me op kantoor gaat bevallen...

• Nukeshell
unezra schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:29:
Nu nog op zoek naar goede backlit keycaps voor de beide Windows toetsen, en een goede polssteun, doorzichtige rubbertjes en een transportcase.
Vice versa geldt hetzelfde: mocht je geschikte keycaps vinden dan hoor ik het graag ;)
Pagina: 1