Mijn vraag
Tijdens gebruik van pc op internet verschijnt er een wit scherm en stagneert pc. Na heropstart verschijnen er twee dikke rode verticale balken in beeld tijdens BIOS menu. Hierna zwart scherm en geen verdere reactie. Na opnieuw opstarten alleen een zwart scherm. Dit wisselt, maar kom niet verder dan BIOS menu. Tot vandaag enkele keren rode strepen tijdens starten, maar na een nieuwe startpoging geen verdere problemen.
Wat zou ik kunnen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor: AMD Athlon X4 860K Boxed
Moederbord: MSI A78M-E45
Voeding: Antec VP350P
RAM: Crucial Ballistix BLS2 2x 4gb
SSD: Crucial MX100 256gb
Videokaart: Club 3D Radeon R9 270
Monitor: Samsung Syncmaster T240
Optische schijf
Het zijn de meeste onderdelen van een best buy guide van nov 2014 en gekocht in jan 2015. Monitor is ouder.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse keren opstarten.
Tijdens gebruik van pc op internet verschijnt er een wit scherm en stagneert pc. Na heropstart verschijnen er twee dikke rode verticale balken in beeld tijdens BIOS menu. Hierna zwart scherm en geen verdere reactie. Na opnieuw opstarten alleen een zwart scherm. Dit wisselt, maar kom niet verder dan BIOS menu. Tot vandaag enkele keren rode strepen tijdens starten, maar na een nieuwe startpoging geen verdere problemen.
Wat zou ik kunnen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor: AMD Athlon X4 860K Boxed
Moederbord: MSI A78M-E45
Voeding: Antec VP350P
RAM: Crucial Ballistix BLS2 2x 4gb
SSD: Crucial MX100 256gb
Videokaart: Club 3D Radeon R9 270
Monitor: Samsung Syncmaster T240
Optische schijf
Het zijn de meeste onderdelen van een best buy guide van nov 2014 en gekocht in jan 2015. Monitor is ouder.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse keren opstarten.