Welke van deze 2 zou de beste keuze zijn voor een nieuwe game pc met in gedacht HD games zoals de nieuwe cod ww2 enzo
Wat heb je zelf al gevonden? Er zijn inmiddels genoeg benchmarks te vinden.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Verwijderd
Wat heb je zelf al opgezocht? Die vraag kan onmogelijk beantwoord worden zonder de specificaties van de rest van het systeem. Als jij fijn een i5 8600K in je machientje prikt en dat vervolgens combineert met een Radeon HD5450 schiet je nog niets op.
Verder: Het algemeen beleid #quickstart
Verder: Het algemeen beleid #quickstart
Ik zouw het niet doen de perf zou weinig tot niet te merken zijn. Ik denk eerder dat je GPU de bottleneck is en je daar beter in kan investern. Zouw zeggen kijk even bij LTT of zelfs tweakers heeft goede benchmarks. (Ga niet linken omdat ik daar net als jij te lui voor ben )
confused reality
Beide zijn behoorlijk slechte bronnen voor benchmarks, kijk eerder naar iets als techspot/hardware unboxedSweatleek schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:12:
Ik zouw het niet doen de perf zou weinig tot niet te merken zijn. Ik denk eerder dat je GPU de bottleneck is en je daar beter in kan investern. Zouw zeggen kijk even bij LTT of zelfs tweakers heeft goede benchmarks. (Ga niet linken omdat ik daar net als jij te lui voor ben )
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
Explain it to my, beiden zijn gewoon goede betrouwbarewebsite/video'saminam schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:36:
[...]
Beide zijn behoorlijk slechte bronnen voor benchmarks, kijk eerder naar iets als techspot/hardware unboxed
confused reality
Tweakers hardware reviews zijn de laatste paar jaar niet zo indrukwekkend meer, daarnaast is ltt alleen gefocust op de gemiddelde millenial kijker. Er zijn genoeg reviewers die dat beter kunnen. Enkele voorbeelden zijn dus hardwareunboxed/techspot, gamersnexus, levelonetech, TTL(oc3dtv). Zij reviewen vaker volgens striktere normen, objectievere conclusies en meer diepgang.Sweatleek schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
Explain it to my, beiden zijn gewoon goede betrouwbarewebsite/video's
Ligt eraan hoe snel je dat systeem wil bouwen, de beschikbaarheid van de nieuwe cpu's kan wat mager zijn de komende tijd maar lijkt het zeker wel waard om op te wachten. Aan de andere kant is dat specifieke spel aardig zwaar op de cpu van wat ik ervan begrepen heb en zou een R5 1600/R7 1700 ook geen slechte keuze zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:54:
Welke van deze 2 zou de beste keuze zijn voor een nieuwe game pc met in gedacht HD games zoals de nieuwe cod ww2 enzo
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
@Verwijderd, graag even aandacht voor Het algemeen beleid #quickstart. Een vraag dumpen zonder enige vorm van eigen inzet is niet hoe het hier werkt. We verwachten dat je zelf aangeeft wat je hebt gevonden en waarom dat niet duidelijk is. Dat ontbreekt hier volledig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()