Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

PC Snelkoppelingen via telefoon bedienen (HTML5 based)

Pagina: 1
Acties:

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Dag allen,

Ik heb momenteel een Microsoft Lumia 640 met Windows 10 'over'. Onlangs zag ik de Elgato Stream Deck voorbij komen, dit vond ik een zeer interessant apparaatje. Ik stream zelf niet maar ik zou zoiets wel kunnen gebruiken voor mijn 'normale' pc-gebruik (programma's openen, snelkoppelingen toevoegen en toetsencombinaties toewijzen etc.)
Nu wil ik hier eigenlijk geen 150 euro voor uitgeven en bedacht ik mij dat het misschien wel mogelijk zou moeten zijn om dit op mijn oude Windows Phone te doen...

Een aantal jaar geleden heb ik voor het spel ETS2 een Telemetry dashboard gebruikt die HTML5 based werkte. Hiermee kon ik dus via m'n browser live het dashboard koppelen aan mijn telefoon.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het ook mogelijk zou zijn om een simpele versie van de Stream Deck na te maken voor op een telefoon.

Ik heb al veel op internet gekeken maar kon nog geen bestaande versie vinden. Denken jullie dat het überhaupt mogelijk is? en hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Of is er hier iemand die het leuk lijkt om het te maken> :*) (ik heb zelf niet veel kennis van programmeren etc.)

Alvast bedankt!