Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies Dragoncomputers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik ben al een tijdje op zoek naar een gaming pc en heb onlangs deze gevonden. Ik zou graag jullie mening willen krijgen over dragoncomputers en of deze pc de prijs waard is.
Alle onderdelen staan mooi opgeschreven op de site https://www.dragoncompute...SD-1TB-HDD-8GB-DDR4-DVDRW
Wat vinden jullie van het systeem? Is die de prijs waard? Hou er rekening mee dat ik niet van plan ben om zelf een pc samen te stellen.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 07-10-2017 16:45)

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Als gaming pc betaal je je helemaal blauw aan dit soort 'kant en klaar sites'...daarbij is de nieuwere i7-8700k uit, die veel meer waar voor je geld levert. Ook is 8gb ram bar weinig voor een game-pc...ga liever voor 16 gb.

Op hun site kom je dan op 1500 euro inclusief windows...op zich niet zo heel verkeerd, maar:

Je kan ook gewoon via de pricewatch precies de onderdelen uitzoeken die je wenst en dan hem laten bouwen bij een website zoals bijvoorbeeld azerty of alternate...Dan heb je meestal een goede game-pc voor jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door DeArmeStudent op 07-10-2017 16:32 ]

Alle reacties

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:37
Tip: bestel geen windows versie van hun site maar koop een OEM code, scheelt je 50 euries. Verder is dit wel een van de beste prijs/kwaliteit verhouding in "kant en klare pc's", die ik ooit heb gezien

Acties:
  • Beste antwoord

• DeArmeStudent
Als gaming pc betaal je je helemaal blauw aan dit soort 'kant en klaar sites'...daarbij is de nieuwere i7-8700k uit, die veel meer waar voor je geld levert. Ook is 8gb ram bar weinig voor een game-pc...ga liever voor 16 gb.

Op hun site kom je dan op 1500 euro inclusief windows...op zich niet zo heel verkeerd, maar:

Je kan ook gewoon via de pricewatch precies de onderdelen uitzoeken die je wenst en dan hem laten bouwen bij een website zoals bijvoorbeeld azerty of alternate...Dan heb je meestal een goede game-pc voor jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door DeArmeStudent op 07-10-2017 16:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie input.
Ik ga eens een pc samenstellen via alternate!

• DeArmeStudent
Let erop dat je met een i7-8700k wel een Intel z370 uitkiest.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:46:
Bedankt voor jullie input.
Ik ga eens een pc samenstellen via alternate!
Alternate komt qua service de laatste tijd wel vaak en erg slecht hier op het forum voorbij.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Pagina: 1