Ik zoek een
processor waarmee ik betere render prestaties kan halen. Ik gebruik de laatste tijd steeds meer Cinema 4D en mijn huidige setup heeft het vaak moeilijk met het renderen van files. Als ik ga kijken bij taakbeheer staat mijn processor constant op 100% bij het renderen van files. Huidige CPU: Intel Core i7-4790K @ 4.00GHz.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee. Het zou fijn zijn als iemand een paar mid-range oplossing zou kunnen aanbieden (400-600 euro, als die er zijn in deze prijsklasse) en een paar high-end processoren.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De rest van mij setup:
Moederbord: ASUSTek Z97-P Rev X.0x
Grafische kaart: GeForce GTX 970
Geheugen: 16GB DDR3
processor waarmee ik betere render prestaties kan halen. Ik gebruik de laatste tijd steeds meer Cinema 4D en mijn huidige setup heeft het vaak moeilijk met het renderen van files. Als ik ga kijken bij taakbeheer staat mijn processor constant op 100% bij het renderen van files. Huidige CPU: Intel Core i7-4790K @ 4.00GHz.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee. Het zou fijn zijn als iemand een paar mid-range oplossing zou kunnen aanbieden (400-600 euro, als die er zijn in deze prijsklasse) en een paar high-end processoren.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De rest van mij setup:
Moederbord: ASUSTek Z97-P Rev X.0x
Grafische kaart: GeForce GTX 970
Geheugen: 16GB DDR3