Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vliegtuigmodus zet zich aan en uit windows 10

Pagina: 1
Acties:
  • 2.085 views

Vraag

• JustWesol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-08 09:57
Beste tweakers.

Vandaag instaleerde ik windows 10 op mijn laptop met de intel dual-band ac 3160 wifi chip. alleen vliegtuig modus blijft zich aan en uit zetten zonder dat ik iets doe. ik hdb geprobeerd drivers te downloaden vanaf een andere pc maar het werkt nog steeds niet. heeft iemand een oplossing?

Alle reacties

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:47
Sommige laptops hebben een speciale knop op het toetsenbord of op de behuizing zitten. Heb je ook al geprobeerd te kijken of hier drivers voor nodig zijn? (of dat deze er op zit?)

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• JustWesol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-08 09:57
chickpoint schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:29:
Sommige laptops hebben een speciale knop op het toetsenbord of op de behuizing zitten. Heb je ook al geprobeerd te kijken of hier drivers voor nodig zijn? (of dat deze er op zit?)
Er zit helaas geen knop op.

Verwijderd

Handig om misschien even neer te zetten wat voor laptop je hebt, zo kan er specifieker geholpen. Naast dat, misschien een fout tijdens de installatie van WIN10? Aangezien je hem toch net hebt, probeer WIN10 eventjes opnieuw te installeren.

Verwijderd

Beste,

Ik heb net hetzelfde voor wanneer ik games speel via steam en dit op mijn msi met killernetwork.
Terwijl ik mijn game speel schakelt die de ganse tijd over van vliegtuigstand aan naar uit.

Het zou leuk zijn mocht iemand hiervoor een oplossing kunnen bieden.

Mvg,

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Het is op Tweakers niet toegestaan om topic te kapen en te kicken. Daarnaast is jou probleem, waarschijnlijk een software/driver probleem (gezien het Killernetwork), dus dan staat hij hier verkeerd. Als laatste is het op Tweakers belangrijk om eerst zelf onderzoek te doen. Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je er niet uitkomen, maak dan even een nieuw topic aan in: Complete Systemen & Laptops.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.