Toon posts:

Topic over denken in een taal weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar is mijn topic over denken in een taal? Ik wil graag de reacties lezen van op mijn laatste paar posts waar ik toch redelijk wat typwerk op heb verricht :)
Des noods gaan wie hier verder met replyen (of mag dat niet?).

Verwijderd

per abuis gemoved naar SG door een niet nader te noemen mod, die zijn fout niet kond herstellen omdat hij op SG geen modrechten heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen toegang tot dat forum!!! nou lekker...

Verwijderd

eventjes een post over maken op lieve adjes dan denk ik... diadem/morgoth/ld zijn nu niet online

Verwijderd

Topicstarter
ok heb ik gedaan. wat betekent SG eigenlijk?? (ja sorry hoor, dat heb je nou eenmaal als je er geen toegang tot hebt :s)
btw, als er mods zijn, sluit deze topic strax maar ff want het gaat nergens over :)

Verwijderd

Stuffis Generalis.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik vind het eigenlijk wel goed staan in SG. Het is een beetje een randgeval, maar hij past perfect in SG vind ik.

Dat je er nog niet in kunt is erg vervelend, maar daar kan ik niets aan doen. Het is policy daar normalitair geen rekening mee te houden, ander is het einde zoek.

SG is Stuffis Generalis, een algemeen chat forum. Je kunt daarin als je minimaal 30 dagen lid bent en 30 posts hebt gemaakt. Zie de FAQ.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.