Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

printerprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en ik weet dus niet of ik hier op het juiste adres ben. Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn canon pixma mg3250 printer.
In de onderste deel van de bladzijde print hij al letters af voordat het daadwerkelijk moet. Ik heb al van alles geprobeerd, zonder resultaat. Wie heeft er advies voor mij?
Ik had graag een foto toegevoegd om het te verduidelijken..

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:34:
Ik ben nieuw hier en ik weet dus niet of ik hier op het juiste adres ben. Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn canon pixma mg3250 printer.
...dan zit je in dit forumdeel in elk geval goed. :)
In de onderste deel van de bladzijde print hij al letters af voordat het daadwerkelijk moet. Ik heb al van alles geprobeerd, zonder resultaat. Wie heeft er advies voor mij?
Ik had graag een foto toegevoegd om het te verduidelijken..
Foto zou het toch wel duidelijker maken. Wellicht uploaden naar een foto-upload site (imgur.com, tinypic.com - ik ben er ook niet zo in thuis, maar d'r zijn er vast genoeg om uit te kiezen). En dan hier een linkje plaatsen.

Wat heb je al geprobeerd? Dat soort dingen noemen voorkomt dat we het hier nog eens gaan noemen...
Wat ik zou proberen:
1) ander papier?
2) ander programma: doe gewoon eens in Notepad/kladblok iets intikken en printen.
3) andere computer: sluit hem eens even bij iemand anders aan en kijk of dat wat uitmaakt.
4) heb je wel de bijbehorende software geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Een foto van het probleem:
https://www.facebook.com/...1264972164&type=3&theater
Hopelijk werkt het.....

Software is geupdate, ander papier gebruikt, ander programma (zelfs de kopieerder), andere computer (via mijn telefoon nog niet)....

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:17

TommieW

Numa numa.

Ik gok op een probleem met je printerdriver. Verwijder eens alle Canon software, inclusief de drivers van de printer zelf. Download deze weer en installeer de printer opnieuw. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan eens of Windows zelf een ingebouwde driver heeft voor de printer.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Alles verwijderd, en opnieuw geinstalleerd.
Als ik de printsetting op snel zet, ipv normaal, dan doet hij het niet.
Dus lijkt het alsof de cartridge inkt 'verliest' onderweg naar het begin...

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:27:
Alles verwijderd, en opnieuw geinstalleerd.
Als ik de printsetting op snel zet, ipv normaal, dan doet hij het niet.
Dus lijkt het alsof de cartridge inkt 'verliest' onderweg naar het begin...
Nou ja, inkt verliest in de vorm van letters... dat noem ik dan niet 'per ongeluk verliezen', dan wordt er bewust inkt op het papier gespoten.

Het klinkt alsof je het meeste al hebt geprobeerd. Zou ik enkel nog dezelfde printer op een andere PC even proberen - en als het daar ook gebeurd, terug naar de winkel.
Pagina: 1