"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Vraag
Beste antwoord (via Reveller op 09-10-2017 15:27)
Dus ook met perspectief uit en de foto volledig uitgezoomd werkt dit niet meer. Althans als de foto gemaakt is voor deze icoon aanpassing dan tenminste.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alle reacties
Overigens is er tussen iOS 7 en iOS 11 nogal wat aan 't design gedaan dus 't kan ook gewoon zijn dat die wallpapers outdated zijn. Volgens mij zijn dergelijke wallpapers niet meer zo populair sinds iOS aan parallax doet.
[ Voor 62% gewijzigd door CyBeR op 07-10-2017 01:19 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat vermoeden heb ik ook. Kun je trouwens ook gewoon uitzetten door te kiezen voor "stilstaand" ipv "perspectief" bij het selecteren van een achtergrond.CyBeR schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:17:
Dat betreft waarschijnlijk de parallax functie. Beweeg je telefoon maar 's heen en weer.
[ Voor 24% gewijzigd door Foxl op 07-10-2017 01:26 ]
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Vergeet niet om dan de afbeelding nog even uit te zoomen, dat moet je namelijk nog handmatig doenFoxl schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:26:
[...]
Dat vermoeden heb ik ook. Kun je trouwens ook gewoon uitzetten door te kiezen voor "stilstaand" ipv "perspectief" bij het selecteren van een achtergrond.
Zucht...
Dus ook met perspectief uit en de foto volledig uitgezoomd werkt dit niet meer. Althans als de foto gemaakt is voor deze icoon aanpassing dan tenminste.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk idd dat dit het probleem dan is. Ik heb parallax uit staan, dus de achtergrond is statisch maar ziet er toch verschoven uit. Dat wordt even prutsen in MS Paint dan maarDonstil schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:34:
Nee dit komt door het feit dat iconen sinds iOs10 (dacht ik) iets hoger op de grid staan.
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."