Games overdownloafen

Pagina: 1
Acties:
  • 984 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoheilY
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-03-2021
Foutje in de titel maar wat ik bedoel is, kun je op ps4 games overdownloaden? Van iemand anders zijn account op een ps4 zetten? Zoja wilt iemand mij helpen met het overdownloaden van FIFA 18.

Dat zou ik heel erg waarderen

[ Voor 82% gewijzigd door SoheilY op 06-10-2017 22:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Nee dat kan niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nee, dat zal waarschijnlijk niemand hier willen. Misschien eens aan je eigen vrienden vragen of gewoon het spel kopen ? Game sharing werkt ook maar met 2 accounts dacht ik, dus loont nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:24
Nee, niet naar een ander account, maar je kan wel het zelfde account op 2 ps4 consoles hebben met 1 account als primary, maar deel niet met vreemden en zomaar vrienden want je bent het zo kwijt.

YouTube: How to Gameshare PS4 - Fast & Safe 2017

(krijg ook een beetje het gevoel dat je dit bij iemand wilde flikken, maar zeg het als ik het mis heb)

[ Voor 28% gewijzigd door Mel33 op 06-10-2017 22:39 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je hiermee wilt gamen zonder het spel te kopen, dan mag dat hier niet besproken worden, want uiteraard illegaal. Ik sluit dit topic daarom. Mocht ik de vraag verkeerd begrijpen en/of ben je het er niet mee eens, dan mag je mij een DM met uitleg sturen.

Dit topic is gesloten.