Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een combinatie van een HTPC en game pc voor in de woonkamer. Hij moet dus stil zijn tijdens idle / film kijken. Maar ook een beest wanneer het gevraagd wordt. Daarnaast moet de kast er degelijk uitzien en klein van formaat zijn zodat deze mooi past onder de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er tussen de € 1000 /1500 voor over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb voor nu nog een 1080p TV. Weet niet hoelang deze het nog uithoudt, maar heb geen plannen om deze binnen twee jaar al te vervangen voor een 4K scherm. Meeste film heb ik op een NAS staan. Een optische drive zal ik waarschijnlijk alleen gebruiken voor gaming. Is een Blu-ray drive noodzakelijk of zou ik deze laten schieten voor enkel DVD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merkgebonden zolang het een mooi geheel is en vlot met opstarten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet elk video content af kunnen spelen (DVD, (3D) Bluray, MKV, etc) De PC moet stil zijn. Componenten moeten dus ook zuinig zijn en de kast moet een goede airflow hebben (voor zover dat kan in een kleine behuizing
). Verder ben ik op zoek naar een liggende kast zodat deze in TV meubel past. Opslag op PC zal ik alleen gebruiken voor games
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Heb in het verleden wel enkele PC's geupgrade, maar dit is mijn eerste complete build. Ik zit al een tijdje rond te kijken heb inmiddels onderstaand lijstje samengesteld. Zat eerst te kijken naar bijvoorbeeld een videokaart met een out take naar buiten zoals een RX480...in dit geval ben je gelijk je warme lucht kwijt naar buiten. Maar had vernomen dat de MSI Geforce GTX 1070 aero ook gedeeltelijk naar buiten blaast en still is (Fan gaat zelfs uit in idle). Graag hoor wat jullie idee hierover is en/of hebben jullie nog aanvullingen welke ik over het hoofd
zie op gekozen componenten. Als iemand nog een alternatief voor de case weet, dan houd ik mij aanbevolen.
Ik ben op zoek naar een combinatie van een HTPC en game pc voor in de woonkamer. Hij moet dus stil zijn tijdens idle / film kijken. Maar ook een beest wanneer het gevraagd wordt. Daarnaast moet de kast er degelijk uitzien en klein van formaat zijn zodat deze mooi past onder de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er tussen de € 1000 /1500 voor over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb voor nu nog een 1080p TV. Weet niet hoelang deze het nog uithoudt, maar heb geen plannen om deze binnen twee jaar al te vervangen voor een 4K scherm. Meeste film heb ik op een NAS staan. Een optische drive zal ik waarschijnlijk alleen gebruiken voor gaming. Is een Blu-ray drive noodzakelijk of zou ik deze laten schieten voor enkel DVD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merkgebonden zolang het een mooi geheel is en vlot met opstarten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet elk video content af kunnen spelen (DVD, (3D) Bluray, MKV, etc) De PC moet stil zijn. Componenten moeten dus ook zuinig zijn en de kast moet een goede airflow hebben (voor zover dat kan in een kleine behuizing
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Heb in het verleden wel enkele PC's geupgrade, maar dit is mijn eerste complete build. Ik zit al een tijdje rond te kijken heb inmiddels onderstaand lijstje samengesteld. Zat eerst te kijken naar bijvoorbeeld een videokaart met een out take naar buiten zoals een RX480...in dit geval ben je gelijk je warme lucht kwijt naar buiten. Maar had vernomen dat de MSI Geforce GTX 1070 aero ook gedeeltelijk naar buiten blaast en still is (Fan gaat zelfs uit in idle). Graag hoor wat jullie idee hierover is en/of hebben jullie nog aanvullingen welke ik over het hoofd
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 279,- | € 279,- |
| 1 | MSI B250I GAMING PRO AC | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8G OC | € 423,50 | € 423,50 |
| 1 | Silverstone Fortress FTZ01 Zwart | € 134,31 | € 134,31 |
| 1 | Cryorig C7 | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Silverstone SOD02 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Corsair SF450 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 124,50 | € 124,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.399,04 | |