Hoi,
Sorry voor als ik dingen vergeet, ik ben net nieuw op deze site. Ik wil een nieuwe desktop aanschaffen, maar weet niet zo goed wat ik nou moet nemen. Ik heb een computer van 2 maanden oud gevonden met deze specs, maar zelf heb ik er niet veel verstand van en wil graag zekerheid dus ik stel hier mijn vraag maar. Dit zijn de specs:
Grafische kaart: Gigabyte NVIDIA GTX 1070 8GB
Behuizing: Sharkoon VG5-W blauw
Processor: Intel core i7-7700 3.6Ghz
Koeling: standaard
Moederboord: Asus prime B250-Plus
Geheugen: Crucial 16GB DDR4-2133
Harde schijf: 275 GB SSD Crucial MX300
optische drive: DVD brander / speler ASUS
Geluids kaart: Standaard
Internet: 1gbit netwerkkaart
1X Voeding 600 Watt Cooler Master
4 jaar garantie
M'n budget is niet meer dan 1300 euro. Ik wil spellen als GTA V op Ultra settings op zo'n 70-90 FPS kunnen spelen. Mn monitor wordt waarschijnlijk 21,5 of 24 inch. Ik ga er ook nog 1 TB HDD bij kopen. Graag hoor ik van iemand of dit goed is of niet.
Mvg,
Bas
Sorry voor als ik dingen vergeet, ik ben net nieuw op deze site. Ik wil een nieuwe desktop aanschaffen, maar weet niet zo goed wat ik nou moet nemen. Ik heb een computer van 2 maanden oud gevonden met deze specs, maar zelf heb ik er niet veel verstand van en wil graag zekerheid dus ik stel hier mijn vraag maar. Dit zijn de specs:
Grafische kaart: Gigabyte NVIDIA GTX 1070 8GB
Behuizing: Sharkoon VG5-W blauw
Processor: Intel core i7-7700 3.6Ghz
Koeling: standaard
Moederboord: Asus prime B250-Plus
Geheugen: Crucial 16GB DDR4-2133
Harde schijf: 275 GB SSD Crucial MX300
optische drive: DVD brander / speler ASUS
Geluids kaart: Standaard
Internet: 1gbit netwerkkaart
1X Voeding 600 Watt Cooler Master
4 jaar garantie
M'n budget is niet meer dan 1300 euro. Ik wil spellen als GTA V op Ultra settings op zo'n 70-90 FPS kunnen spelen. Mn monitor wordt waarschijnlijk 21,5 of 24 inch. Ik ga er ook nog 1 TB HDD bij kopen. Graag hoor ik van iemand of dit goed is of niet.
Mvg,
Bas
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 21:32 . Reden: Dingen vergeten ]