Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alle 20 formule 1 in modelauto kopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Roel1983BE
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 18-11-2017
Hallo,

mijn zoon ( 8 ) is gek van formule 1. Ik wil voor hem (en ook een beetje voor mij) een volledig formule 1 circuit nabouwen.

Ik zou graag alle formule 1 auto's van dit seizoen 2017 in 1:43 schaal model aanschaffen.
Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Ik vind de courante teams (ferrari, mercedes, red bull) wel, maar model auto's van de andere teams zijn veel moeilijker.

Iemand een idee waar ik deze (liefst allemaal samen) kan aanschaffen.

groeten
Roel

Alle reacties

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met ruim 100 euro per wagen moet ie dan wel heel erg veel van zijn zoontje houden denk ik :X

Wat ik zou doen: maak een stratencircuit van Lego en bouw daar de auto's ook mee. Veel meer lol van, stuk goedkoper en papa komt ook helemaal aan zijn trekken zo :)
Kan gewoon een simpel circuit zijn natuurlijk en die auto's hoeven helemaal niet groot te zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Misschien zie ik het verkeerd maar zijn die 1:43 modellen nu echt wel speelgoed voor een 8 jarige? Ze zijn naar mijn idee meer om naar te kijken. Zou hij (en jij) niet meer lol hebben met een racebaan bijvoorbeeld?

ResuCigam wijzigde deze reactie 06-10-2017 21:06 (3%)

We do what we must because we can.

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
quote:
The Eagle schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:55:
Met ruim 100 euro per wagen moet ie dan wel heel erg veel van zijn zoontje houden denk ik :X
Hij vind het zelf ook leuk.

Maar het is net als mijn H20 treinbaan, dat vond en vind mijn zoon ook tof, maar toen ging hij een keer met vrienden ermee spelen en valt er een vriendje op een stapel huisjes van mij :X

Dus ik zou het niet aanraden, de prijs van die auto's is gelijk aan die van de treintjes die ik heb, gaat prima als je zoon ermee om kan gaan, maar dan heb je misschien nog een zus, vriendjes en vriendinnetjes, er breekt geheid een keer een spiegel van de auto af of wat dan ook en dan baal je flink.

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06:50
Mja, volgend jaar wil je weer 20 nieuwe autos vanwege de secundaire rolkooi.

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
Hobbykok schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Hij vind het zelf ook leuk.

Maar het is net als mijn H20 treinbaan, dat vond en vind mijn zoon ook tof, maar toen ging hij een keer met vrienden ermee spelen en valt er een vriendje op een stapel huisjes van mij :X

Dus ik zou het niet aanraden, de prijs van die auto's is gelijk aan die van de treintjes die ik heb, gaat prima als je zoon ermee om kan gaan, maar dan heb je misschien nog een zus, vriendjes en vriendinnetjes, er breekt geheid een keer een spiegel van de auto af of wat dan ook en dan baal je flink.
...of hij krijgt ruzie met z'n zusje die even z'n F1-circuit afbreekt :P

Ik vind 2k euro voor een cadeautje voor een zoontje van 8 ook wat fors. Zeker als het zoiets fragiels is waar hij wellicht de waarde nog niet van inziet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Den_S85
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12:14
Gpworld in Rijsbergen heeft alle 1:43 modellen die uitkomen. Houdt er rekening mee dat het lange tijd kan duren voordat een model van dit jaar uit komt.

Prijs ligt afhankelijk van het merk tussen de 60 en 80 euro.

Zelf heb ik 130 1:43 modellen, maar dit is absoluut geen speelgoed voor je zoontje hoor!

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 13:33

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

quote:
iichel schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:52:
Mja, volgend jaar wil je weer 20 nieuwe autos vanwege de secundaire rolkooi.
Volgend jaar willen we allemaal 20 nieuwe autos vanwege de teenslipper.

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Lekker van Lego bouwen joh, goed voor je zoontje z’n creativiteit en nog leuk ook om zo nauwkeurig mogelijk een autotje te bouwen :)

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True