Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvester79
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-10-2017
Heeft iemand anders het volgende probleem ook?

Sinds kort krijg ik op mijn iPhone SE geen pushberichten meer van de Gmail app als ik een nieuwe e-mail krijg. Berichtgeving staat gewoon aan in berichtencentrum, en in de app heb ik ingesteld dat hij een melding moet sturen bij een nieuw bericht. Ik heb verder ook niets aan de instellingen gewijzigd, die staan zoals ze altijd stonden en tot voor kort kreeg ik gewoon pushmeldingen.

Daarnaast lijkt hij mails pas te downloaden als ik de Gmail app open. Ze staan er dan eerst niet, en na een paar seconden wel. Tot slot blijft soms het notificatiesymbool op 1 staan, terwijl ik alle mails al gelezen heb.

Ik draai iOS 10.3.3 (te veel klachten gehoord over iOS 11, dus ik wacht nog even met upgraden) en de versie van de Gmail app is 5.0.170910.

Hebben meer mensen dit probleem? Ik vraag me af of er een bug in deze versie van de app zit of dat er iets niet goed zit met mijn iPhone. Als dat laatste het geval is, hebben jullie suggesties om het op te lossen? Bij alle andere apps krijg ik overigens wel gewoon pushmeldingen. Gmail app eraf gooien en opnieuw downloaden heb ik al geprobeerd. iPhone aan- en uitzetten ook.