Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en video editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil graag maximaal 2500 euro eraan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helemaal niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag forza spelen op mn pc en dat opnemen en dat gaat helaas niet met mijn huidige computer dus daarom wil ik een nieuwe en wil graag alle 4 mn schermen op 1 pc hebben 2 videokaarten is denk ik noodzakelijk?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vaste game scherm heeft amd free sync en zou daar graag gebruik van willen maken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid is alijtd fijn maar is niet een big deal zolang ik hem maar niet hoor tijdens mijn opnames
Ga je overklokken?
Wil hem graag zelf bouwen en is ook de eerste keer dat ik het ga doen dus overklokken lijkt me niet verstandig
Wat verwacht je van ons?[i]
het zou leuk zijn als ie opvalt maar is niet een must
Gamen en video editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil graag maximaal 2500 euro eraan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helemaal niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag forza spelen op mn pc en dat opnemen en dat gaat helaas niet met mijn huidige computer dus daarom wil ik een nieuwe en wil graag alle 4 mn schermen op 1 pc hebben 2 videokaarten is denk ik noodzakelijk?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vaste game scherm heeft amd free sync en zou daar graag gebruik van willen maken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid is alijtd fijn maar is niet een big deal zolang ik hem maar niet hoor tijdens mijn opnames
Ga je overklokken?
Wil hem graag zelf bouwen en is ook de eerste keer dat ik het ga doen dus overklokken lijkt me niet verstandig
Wat verwacht je van ons?[i]
het zou leuk zijn als ie opvalt maar is niet een must
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 19:41 ]