Ik zit nu even in de Huiskamer te kijken, en ik bekijk de favoriete passages van tweakers in mijn topic:
Je favoriete 'passages' in muziek
Zie ik dat het topic op slot is gezet, omdat het een 'opsomtopic' betreft.
Nu vraag ik jullie in alle oprechtheid, wat zijn dit voor topics:
*knip* Wat in de HK staat blijft daar, dus ook de topictitels.
....en dit is nog maar een greep van de 1e pagina van de HK.....
Dit zijn ook allemaal "opsomtopics", iedere gebruiker laat zijn stukje hardware of contributie zien. En verscheidene topics hiervan zijn heel erg centraal gericht op 1 onderwerp. "Tieten", "Kontjes", "Lekkere Meiden","Je Auto". Dat is zelfs nog meer opsomming van hetzelfde dan die verschillende fragmentjes uit mijn topic. Zeg niet dat dat niet zo is.
Die HK is voor ontspanning beste modjes, en jullie gooien slotjes op een 'opsomtopic' dat gaat over favoriete muziekdeeltjes
WTF???? Laat ons toch lekker daar dat geen doen, zolang het niet in strijd is met de wetgeving en niemand wordt benadeeld of beledigd of er sprake is van racisme of nazi praktijken, wat is nu hetgeen wat dat topic anders maakt dan al die topics hierboven?
Deze vraag is niet alleen gericht aan jullie als moderators/admins maar ook aan de gebruikers. Vinden jullie het correct dat dat topic dicht moest?
Je favoriete 'passages' in muziek
Zie ik dat het topic op slot is gezet, omdat het een 'opsomtopic' betreft.
Nu vraag ik jullie in alle oprechtheid, wat zijn dit voor topics:
*knip* Wat in de HK staat blijft daar, dus ook de topictitels.
....en dit is nog maar een greep van de 1e pagina van de HK.....
Dit zijn ook allemaal "opsomtopics", iedere gebruiker laat zijn stukje hardware of contributie zien. En verscheidene topics hiervan zijn heel erg centraal gericht op 1 onderwerp. "Tieten", "Kontjes", "Lekkere Meiden","Je Auto". Dat is zelfs nog meer opsomming van hetzelfde dan die verschillende fragmentjes uit mijn topic. Zeg niet dat dat niet zo is.
Die HK is voor ontspanning beste modjes, en jullie gooien slotjes op een 'opsomtopic' dat gaat over favoriete muziekdeeltjes

Deze vraag is niet alleen gericht aan jullie als moderators/admins maar ook aan de gebruikers. Vinden jullie het correct dat dat topic dicht moest?
[ Voor 22% gewijzigd door Dirk op 06-10-2017 21:01 ]