Geachte Tweakers,
Ik heb een leuk Antec Fusion Remote(van 2009) over kunnen nemen van een Tweaker met afstandsbediening. Deze heeft dus een LCD scherm en wil ik gebruiken. Echter wil ik aan jullie vragen of jullie mij kunnen helpen.
Het enigste wat ik vermoed, wat de power ervan moet zijn, is op de foto's hier te vinden:
https://imgur.com/a/RrCl2
Het gaat dus om het kleine witte, 3 aderige stekkertje. Nu weet ik dus niet;
1. Welk spanning ervoor nodig is, is het 3,3v of 5v?
2. Zou een Molex naar dat stekkertje voldoende moeten zijn? Zo ja, welk aderparen moet ik gebruiken?
3. Bestaat er daar een kabeltje voor? Zo ja, eventueel welke?
Wat ik gedaan heb;
A. Twee keer email support gevraagd aan Antec, maar het antwoord blijft helaas uit.
B. Getracht via Google dit uit te zoeken, maar helaas geen informatie.
C. Manual bekeken, maar daar staat niets over de/dat aansluiting beschreven.
D. Frontje eraf gehaald of daar iets op de module beschreven is, maar helaas niet.
Wie, o wie, kan mij helpen en ook dat ik erg nieuwsgierig ben, wat en hoe er zal gaan verschijnen
Kan ik eindelijk de kast gebruiken en mijn monitor kan daar mooi op.
Alvast hartelijk dank voor jullie tijd
Groetjes en fijn weekend,
Ray
Ik heb een leuk Antec Fusion Remote(van 2009) over kunnen nemen van een Tweaker met afstandsbediening. Deze heeft dus een LCD scherm en wil ik gebruiken. Echter wil ik aan jullie vragen of jullie mij kunnen helpen.
Het enigste wat ik vermoed, wat de power ervan moet zijn, is op de foto's hier te vinden:
https://imgur.com/a/RrCl2
Het gaat dus om het kleine witte, 3 aderige stekkertje. Nu weet ik dus niet;
1. Welk spanning ervoor nodig is, is het 3,3v of 5v?
2. Zou een Molex naar dat stekkertje voldoende moeten zijn? Zo ja, welk aderparen moet ik gebruiken?
3. Bestaat er daar een kabeltje voor? Zo ja, eventueel welke?
Wat ik gedaan heb;
A. Twee keer email support gevraagd aan Antec, maar het antwoord blijft helaas uit.
B. Getracht via Google dit uit te zoeken, maar helaas geen informatie.
C. Manual bekeken, maar daar staat niets over de/dat aansluiting beschreven.
D. Frontje eraf gehaald of daar iets op de module beschreven is, maar helaas niet.
Wie, o wie, kan mij helpen en ook dat ik erg nieuwsgierig ben, wat en hoe er zal gaan verschijnen
Kan ik eindelijk de kast gebruiken en mijn monitor kan daar mooi op.
Alvast hartelijk dank voor jullie tijd
Groetjes en fijn weekend,
Ray
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt