Ik heb een probleem met Spotify connect van de iPhone naar mijn Marantz SR7011. Wanneer ik dan de Marantz kies, gaat de versterker netjes aan en springt naar de Online ingang. Echter geen geluid. Pas als ik de TV aanzet, die ik met de Marantz heb verbonden, krijg ik geluid. Het heeft wel gewerkt. Ik ben alle settings nagegaan, HDMI control aan en uit gezet, ik krijg het niet (meer) voor elkaar. Ik draai de laatste firmware (zou zomaar kunnen dat een firmware update het heeft gesloopt).
Het lijkt er dus op dat er pas geluid wordt weergegeven als ie een ''trigger'' krijgt van de HDMI out bij het aanzetten van de versterker. Als ik al TV of via een andere HDMI bron iets kijk dan werkt het prima. Ik kan de TV ook weer uitzetten, dan krijg ik wel geluid.
Overigens heb ik hetzelfde via een analoge ingang (draaitafel aangesloten via een Phono Pre-Amp, dus niet rechtstreeks via de phono aansluiting op de versterker). Via google kan ik niets vinden (kan zijn dat ik een slechte googlaar ben
)
Het lijkt er dus op dat er pas geluid wordt weergegeven als ie een ''trigger'' krijgt van de HDMI out bij het aanzetten van de versterker. Als ik al TV of via een andere HDMI bron iets kijk dan werkt het prima. Ik kan de TV ook weer uitzetten, dan krijg ik wel geluid.
Overigens heb ik hetzelfde via een analoge ingang (draaitafel aangesloten via een Phono Pre-Amp, dus niet rechtstreeks via de phono aansluiting op de versterker). Via google kan ik niets vinden (kan zijn dat ik een slechte googlaar ben
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL