Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979497

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo allemaal.
Ik heb een probleem met mijn PS4. Het zit namelijk zo: ik heb een setup bestaande uit 2 beeldschermen (AOC I2475PXQU), een computer en een PS4 dus. De computer is op het een beeldscherm aangesloten, en de PS4 op de andere. dit heeft voor lange tijd goed gefunctioneerd!!!

maar laatst toen ik mijn PS4 aan deed kwam er geen beeld op mijn monitor. de monitor gaf aan 'geen signaal'.
Gelijk plugde ik mijn PS4 in mijn Sony TV , die pakte de ps4 wel gewoon. Dit deed ik met de zelfde HDMI kabel!

Nu is de situatie dus dat ik uit het niks geen beeldmeer krijg op mijn beeldscherm! Maar de PS4 het wel doet op de TV. Weet iemand misschien hoe dit kan? En vooral of er een oplossing voor is !!

Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
-ps4 firmware 5.0

Materiaal
-AOC I2475PXQU
-PS4
-Simpele HDMI kabel
-Sony TV

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:57

D4NG3R

kiwi

:)

En de monitor functioneert nog wel normaal wanneer je hem op je PC aansluit? Bij voorkeur via HDMI natuurlijk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:01
Probeer je PS4 eens in Safe Mode te zetten: https://www.playstation.c...fe-mode-on-playstation-4/

Als je dan wel beeld krijgt, dan is het waarschijnlijk een issue met de resolutie. Even op 'Resolutie wijzigen' drukken en de PS4 opnieuw op laten starten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 16:36

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Kan je zien welke bron geselecteerd is op de monitor? En doen beide monitors het niet?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979497

Topicstarter
Er is niks mis met de monitor dat is het gekke dus. Ook heb ik mijn ps4 al in savemode opgestart, alleen dan pakt die het beeld ook niet.

'En doen beide monitors het niet?' : Mijn andere monitor doet inderdaad het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:35

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verplaatst van HSA > SPV

Heb je al geprobeerd op je beeldscherm (waar die het niet doet) de fabrieksinstellingen terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:52
Ircghost schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:15:
[mbr]Verplaatst van HSA > SPV[/]

Heb je al geprobeerd op je beeldscherm (waar die het niet doet) de fabrieksinstellingen terug te zetten?
Zo te lezen hierboven doen beide schermen het dus niet meer op de ps4, als ik de TS was zou ik even een andere kabel proberen, dat het met de zelfde kabel wél werkt op zn tv hoeft niet te betekenen dat de kabel 100% goed is.

Adjust non olet, plerumque...

Pagina: 1