Waar online video plaatsen zonder automatisch doorspelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anske
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09-2024
Op mijn wordpress pagina heb ik een filmpje geplaatst. Alleen het filmpje is vrij groot waardoor de website traag wordt.

Nu wil ik graag het filmpje online zetten via bijv Youtube. Het nadeel daarvan is dat hij automatisch doorspeelt naar de volgende film. Alleen ik heb al gezien dat dit het filmpje is van de concurrent. Deze hoeven mijn klanten natuurlijk niet te zien.

Waar kan ik online een filmpje plaatsen en invoegen op mijn website? Dus zonder dat hij automatisch doorspeelt naar de volgende.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je niet een playlist maken (met enkel jouw filmpje) en die embedden?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
spone schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:39:
Kan je niet een playlist maken (met enkel jouw filmpje) en die embedden?
Precies, of gewoon kijken welke opties de YT player allemaal biedt (iets met documentatie ofzo) of Vimeo of 1 van de 10 baziljoen andere alternatieven proberen / beoordelen?

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 06-10-2017 02:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anske
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik dacht dat dit niet mogelijk was. In mijn eigen account werkt herhalen nl wel, alleen op de website niet. Ga er nog een avondje mee aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 06:29
Is dat bij youtube niet een kwestie van "?rel=0" toevoegen aan de url in de embed code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
m-designz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:38:
Is dat bij youtube niet een kwestie van "?rel=0" toevoegen aan de url in de embed code?
Je ziet me toch linken naar de documentatie, niet :? Dan kun je je eigen vraag toch beantwoorden?
rel: This parameter indicates whether the player should show related videos when playback of the initial video ends. Supported values are 0 and 1. The default value is 1.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 10-10-2017 11:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1