Toon posts:

Steam - add non steam game werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al ruime tijd kan ik geen non-steam games toevoegen aan Steam. Geen enkele snelkoppeling werkt, terwijl ik voorheen alle .exe's in feite toe kon voegen, zelfs bijvoorbeeld Microsoft Word. Al wat lopen googelen, en geprobeerd;

- Alle updates uit;
- Steam offline mode;
- Snelkoppeling toevoegen in plaats van de .exe zelf;

Maar dat werkt allemaal niet? Werkt het bij jullie wel, en weet iemand een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:53
Wat werkt er dan precies niet? Komt de game/programma niet in de lijst, krijg je een foutmelding, of wil het programma simpel niet starten vanuit Steam?

Ik zie niet goed waar nu je probleem ligt.

Want het toevoegen zou prima moeten lukken, omdat Steam zelf ook zoekt naar .exe bestanden.
Als het starten niet lukt, geeft dan aan welke games het dan niet lukt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wylana schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:47:
Wat werkt er dan precies niet? Komt de game/programma niet in de lijst, krijg je een foutmelding, of wil het programma simpel niet starten vanuit Steam?

Ik zie niet goed waar nu je probleem ligt.

Want het toevoegen zou prima moeten lukken, omdat Steam zelf ook zoekt naar .exe bestanden.
Als het starten niet lukt, geeft dan aan welke games het dan niet lukt.
Het eerste inderdaad; ik zie een lijst, selecteer het programma (in dit geval: de gratis game bomb squad maar sinds die niet werkt vele anderen geprobeerd) en druk op "add now" ... vervolgens komt hij niet in de library.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Steam al eens geherinstalleerd? Dat kan wonderen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:00:
Steam al eens geherinstalleerd? Dat kan wonderen doen
Did the trick :). Thanks!