4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
je bedoelt,Molex connectors.
Maar dan male/female stekkers.
Deze kan je doorlussen op je Voeding.en dan kunje meer Apperatuur aansluiten.
Ik wil ook wel weten,waar je deze los kan kopen.
Ik heb de mijne bij mijn Fans gekregen (2x dan met 2 Fans)
Maar ik wil ze los ook wel kunnen kopen.
Maar dan male/female stekkers.
Deze kan je doorlussen op je Voeding.en dan kunje meer Apperatuur aansluiten.
Ik wil ook wel weten,waar je deze los kan kopen.
Ik heb de mijne bij mijn Fans gekregen (2x dan met 2 Fans)
Maar ik wil ze los ook wel kunnen kopen.
Ik zou niet te veel hangen op je mobo. Dalijk trek je te veel stroom en mol je je mobo. Trek maar gewoon direct uit de voeding als ik jou was. En ik denk niet dat ze daar convertors voor hebben... die zoek je toch van zown 3pins naar 4pins. Gewoon zelfmaken denk ik, dat zal het wel worden.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Nee, hij bedoelt geen molex, maar de voedingconnectors met de toerentalregistratie. Zit er een toerentalregistratie op je fan dan?? Anders kun je nl. wel gewoon met molex af. Die zijn te krijgen bij je locale electroboer. Die andere weet ik niet of ze los te krijgen zijn... (Molex is hetzelfde als waarmee je je HD's en CD(R)'s voedt)
Dat dan weer wel......
Tja, ik kan het wel met molex stekkers doen, maar ik heb net me PC helemaal opnieuw opgebouwd vanwege een ander mobo, en ik wil nu wel eens van die kabelboom af die dwars door de kast loop met 25 molex stekkers...
Vandaar dat ik het op het mobo wilde hebben.
Vandaar dat ik het op het mobo wilde hebben.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
zolang je er maar niet te veel op hangt he. Geen 4 fans op 1 connector aansluiten of zoiets geks doen. 1 a 2 moet te doen zijn.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1