Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NetAid Kit

Pagina: 1
Acties:

• Faust1946
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14:44
Hallo Tweakers,

Ik ben me onlangs gaan verdiepen in de materie van het gebruik van VPN en toen kreeg ik van iemand de tip om in plaats van een abonnement op een VPN dienst te nemen eens te kijken naar de NetAid Kit. Mijn vraag is dus of iemand hier ervaring mee heeft of met een soort gelijke kit en wat mensen hiervan vinden (m.a.w. voor- en nadelen t.o.v. VPN services).
Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips op dit gebied!

Gr.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

volgens mij heeft dit ding nog steeds een vpn nodig, of het connect naar het tor netwerk.
Wat weer andere problemen kan oproepen.

[ Voor 58% gewijzigd door heuveltje op 05-10-2017 20:52 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

heuveltje schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:51:
volgens mij heeft dit ding nog steeds een vpn nodig, of het connect naar het tor netwerk.
Wat weer andere problemen kan oproepen.
Correct. Het is een apparaatje om te voorzien in Tor danwel VPN-connectiviteit voor mensen die niet zo goed weten hoe dat soort dingen werken. Het zet een wifi netwerk op en alles wat via die wifi gaat, gaat dan via de tunnel of via Tor, zodat je niet per ongeluk kunt lekken. Ik sprak toevallig gisteren de jongen die 't maakt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Faust1946
Dus even voor mijn beeldvorming: Wat moet er dan nog bij om een werkende VPN verbinding te hebben?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Een abonnement op een VPN-dienst die OpenVPN ondersteunt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Faust1946
Ah, check. Ik hoopte dat het eventueel een goedkopere optie was ter vervanging van een VPN abonnement. Maar dan is dit een stuk minder aantrekkelijk. Bedankt voor de info!
Pagina: 1