Ik wil hierbij even iedereen bedanken tweaker of geen tweaker. Top community als je kijk hoeveel mensen "gratis" advies krijgen en dingen leren van elkaar. Afgelopen weken/dagen forums bekeken en hoe blij jullie mensen maken met advies d.m.v even de tijd te nemen voor iemand is top ! Applausje voor jezelf
-----
Ik heb gewacht hiermee tot de Coffee Lake processors uitkwamen. Daar ben ik dus ook geintresseerd in mits het goed uitkomt en er geen betere alternatieven zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en dagelijks bezigheden zoals email en schooldingentjes.
Spellen die ik speel > PUBG, ARK, H1Z1 en wat andere spellen die minder zwaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen budget vastgesteld, aangezien ik wat onderdelen uit mijn huidige pc wil meenemen naar mijn nieuwe. ( zie hieroner )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
×MSI GTX 1060 6g Gaming
× HDD
× SSD
× voeding/kast?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment kan mijn huidige kast niet fatsoenlijk dicht i.v.m kabels en grootte van de 1060,
Dus een kast, ook zijn 2 ramsloten kapot op mijn huidige MOBO dus een nieuwe MOBO en gelijk CPU erbij.
Ook nieuwe RAM aangezien ik niet echt meer kan leven met die 8gb.
Voeding voor nieuwe CPU/MOBO en mijn 1060 zal ook nodig zijn ( op dit moment 500W voeding )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had interesse in de nieuwe Coffee lakes processoren indien deze geschikt zijn voor mijn doeleinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien het mogelijk is zou ik graag mijn oude SSD ( Windows 7 ) en HDD ( bestanden games etc ) gewoon willen aansluiten als dat wel kan. Of is misschien een schone installatie beter en maar gewoon nieuwe SSD en HDD aanschaffen en bestanden kopiëren
Ga je overklokken?
Indien ik dit ga begrijpen via tutorials bijvoorbeeld zal ik het overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Liefst zo goedkoop mogelijk een nieuwe: MOBO-CPU-RAM-KAST-Voeding(als 500w niet genoeg is) - Misschien nieuwe HDD/SSD omdat het niet mogelijk is om mijn oude op het nieuwe MOBO aan te sluiten???
Lijstje die ik zelf in elkaar had gezet. Waarschijnlijk zijn er betere opties hoor ik graag !
-----
Ik heb gewacht hiermee tot de Coffee Lake processors uitkwamen. Daar ben ik dus ook geintresseerd in mits het goed uitkomt en er geen betere alternatieven zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en dagelijks bezigheden zoals email en schooldingentjes.
Spellen die ik speel > PUBG, ARK, H1Z1 en wat andere spellen die minder zwaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen budget vastgesteld, aangezien ik wat onderdelen uit mijn huidige pc wil meenemen naar mijn nieuwe. ( zie hieroner )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
×MSI GTX 1060 6g Gaming
× HDD
× SSD
× voeding/kast?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment kan mijn huidige kast niet fatsoenlijk dicht i.v.m kabels en grootte van de 1060,
Dus een kast, ook zijn 2 ramsloten kapot op mijn huidige MOBO dus een nieuwe MOBO en gelijk CPU erbij.
Ook nieuwe RAM aangezien ik niet echt meer kan leven met die 8gb.
Voeding voor nieuwe CPU/MOBO en mijn 1060 zal ook nodig zijn ( op dit moment 500W voeding )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had interesse in de nieuwe Coffee lakes processoren indien deze geschikt zijn voor mijn doeleinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien het mogelijk is zou ik graag mijn oude SSD ( Windows 7 ) en HDD ( bestanden games etc ) gewoon willen aansluiten als dat wel kan. Of is misschien een schone installatie beter en maar gewoon nieuwe SSD en HDD aanschaffen en bestanden kopiëren
Ga je overklokken?
Indien ik dit ga begrijpen via tutorials bijvoorbeeld zal ik het overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Liefst zo goedkoop mogelijk een nieuwe: MOBO-CPU-RAM-KAST-Voeding(als 500w niet genoeg is) - Misschien nieuwe HDD/SSD omdat het niet mogelijk is om mijn oude op het nieuwe MOBO aan te sluiten???
Lijstje die ik zelf in elkaar had gezet. Waarschijnlijk zijn er betere opties hoor ik graag !
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Asus ROG Maximus X Apex | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 335,- | € 335,- |
| 1 | WD Caviar Green WD10EARX, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,99 | € 90,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 840,89 | |