Wijziging User Review - Zolderopruiming Hardware Junk

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:14
Ik heb als behulpzame Tweaker gereageerd op een advertentie van Zolderopruiming. Hij vraagt wat onderdelen welke ik hier in mijn garage heb liggen. Omdat er geen prijzen in de advertentie staat, vraag ik hem wat hij er voor wil geven. Best een normale vraag me dunkt.

Als antwoord krijg ik van Zolderopruiming:
Een eerlijke prijs, voor minder dan helft waarvoor ik het op ebay kan vinden.
Geen handelaars prijzen dus.
Middels eBay zijn eerlijke prijzen te vinden. Dus sowieso een raar antwoord. Vanaf dat moment is er steeds minder hoogte te krijgen van deze Tweaker.

Uiteindelijk zal het niet tot een gesloten deal leiden. Sterker nog, ik gooi de spullen liever kapot tegen de muur dan ik het ooit nog aan deze Tweaker zal verkopen.

Tot slot van ramp krijg krijg ik nog een negatieve feedback zonder dat er een deal plaats heeft gevonden. Ik probeer behulpzaam een mede-Tweaker aan zijn spullen te komen, krijg ik deze laster over me heen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hardware Junk op 05-10-2017 18:59 ]

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.

Ik zou de afbeelding, met de conservatie verwijderen aangezien dit niet mag. @Hardware Junk

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
Ik volg de stappen die ik moet volgen. Ik spreek liever een moderater direct aan, maar volgens de FAQ moest het zo.

edit: Ik ging er van uit dat deze topicstart ook niet openbaar is en alleen bekeken kan worden door moderaters. Anders is privé informatie inderdaad niet gewenst. Is aangepast.

[ Voor 44% gewijzigd door Hardware Junk op 05-10-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

-

[ Voor 109% gewijzigd door Meg op 07-10-2017 13:41 . Reden: Is niet meer nodig. ]

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
Jawel. Maar ik ging er dus van uit dat dit de situatie zou bevorderen. En ik vind dat een verzoek aan moderators niet openbaar hoeft te zijn.

Gezien het kennelijk openbaar is, terechte verwijzing van je. Ik had hier ook direct de post op aangepast.

Wat ik erg vind, is dat laster kennelijk is toegestaan. Ik zit al een paar dagen te wachten dat deze onterechte vieze Tweaker beoordeling weg wordt gehaald. Dus oog om oog, tand om tand, zal zo op een gepaste en onderbouwde manier modder terug moeten gooien. Het is mijn plicht als Tweaker een mede-Tweaker te behoeden zaken te doen met dit soort trieste figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Hardware Junk schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:26:
Jawel. Maar ik ging er dus van uit dat dit de situatie zou bevorderen. En ik vind dat een verzoek aan moderators niet openbaar hoeft te zijn.
Dergelijke verzoeken voor het verwijderen van V&A Feedback zijn, zover ik weet ten alle tijden openbaar geweest.
Gezien het kennelijk openbaar is, terechte verwijzing van je. Ik had hier ook direct de post op aangepast.
Correct, natuurlijk had je de juiste topics kunnen lezen en dan weet je direct dat het niet mag. (:
Wat ik erg vind, is dat laster kennelijk is toegestaan. Ik zit al een paar dagen te wachten dat deze onterechte vieze Tweaker beoordeling weg wordt gehaald. Dus oog om oog, tand om tand, zal zo op een gepaste en onderbouwde manier modder terug moeten gooien. Het is mijn plicht als Tweaker een mede-Tweaker te behoeden zaken te doen met dit soort trieste figuren.
Als je bedoelt dat je zelf ook een wraakreview gaat plaatsen, dat is natuurlijk niet toegestaan. De mensen die dit forumdeel moderen zijn vrijwilligers en soms duurt het net wat langer.

Geduld is een schone zaak. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Meg op 07-10-2017 13:42 . Reden: Typo. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen overeenkomst = geen transactie = geen beoordeling. Review kan dus weg.

@Markimoo Hoe goed bedoeld ook; het is niet toegestaan hier te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 07-10-2017 14:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.