Ik heb als behulpzame Tweaker gereageerd op een advertentie van Zolderopruiming. Hij vraagt wat onderdelen welke ik hier in mijn garage heb liggen. Omdat er geen prijzen in de advertentie staat, vraag ik hem wat hij er voor wil geven. Best een normale vraag me dunkt.
Als antwoord krijg ik van Zolderopruiming:
Uiteindelijk zal het niet tot een gesloten deal leiden. Sterker nog, ik gooi de spullen liever kapot tegen de muur dan ik het ooit nog aan deze Tweaker zal verkopen.
Tot slot van ramp krijg krijg ik nog een negatieve feedback zonder dat er een deal plaats heeft gevonden. Ik probeer behulpzaam een mede-Tweaker aan zijn spullen te komen, krijg ik deze laster over me heen.
Als antwoord krijg ik van Zolderopruiming:
Middels eBay zijn eerlijke prijzen te vinden. Dus sowieso een raar antwoord. Vanaf dat moment is er steeds minder hoogte te krijgen van deze Tweaker.Een eerlijke prijs, voor minder dan helft waarvoor ik het op ebay kan vinden.
Geen handelaars prijzen dus.
Uiteindelijk zal het niet tot een gesloten deal leiden. Sterker nog, ik gooi de spullen liever kapot tegen de muur dan ik het ooit nog aan deze Tweaker zal verkopen.
Tot slot van ramp krijg krijg ik nog een negatieve feedback zonder dat er een deal plaats heeft gevonden. Ik probeer behulpzaam een mede-Tweaker aan zijn spullen te komen, krijg ik deze laster over me heen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hardware Junk op 05-10-2017 18:59 ]
2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid