zakelijke aanbod in een apart forum

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zolderopruiming
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 21:55
Waar en hoe kan ik aanvragen dat er een aparte sectie komt voor het zakelijk vraag en aanbod deel op tweakers.
Ik word namelijk helemaal gek van de opdringerige verkopertjes als ik een 2dehands artikeltje zoek bij een medetweaker op zolder of in de kast met oude troep bij hem/haar op het werk

Je ziet op marktplaats dat een gewoon vraag een aanbod van particulieren ook ---helemaal verziekt--- :( is door de zakelijk aanbieders.

Ik denk dat het jammer is als dit ook met Tweakers gebeurd.
Een forum VOOR en DOOR particulieren lijkt me een grote doelgroep te zijn tussen al deze tweakers

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolderopruiming schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:31:
Waar en hoe kan ik aanvragen dat er een aparte sectie komt voor het zakelijk vraag en aanbod deel op tweakers.
Ik word namelijk helemaal gek van de opdringerige verkopertjes als ik een 2dehands artikeltje zoek bij een medetweaker op zolder of in de kast met oude troep bij hem/haar op het werk

Je ziet op marktplaats dat een gewoon vraag een aanbod van particulieren ook ---helemaal verziekt--- :( is door de zakelijk aanbieders.

Ik denk dat het jammer is als dit ook met Tweakers gebeurd.
Een forum VOOR en DOOR particulieren lijkt me een grote doelgroep te zijn tussen al deze tweakers
Het is hier geen afhaalbalie om je rants te dumpen op plekken waar je toevallig het snelst binnenwandelt. Dit is een patroon ook in je andere posts. Dus: doe enige moeite de juiste plek te vinden voor je posts, zeker als het over klachten gaat ten aanzien van het verzieken door ongecontroleerd dumpen van dingen.

Een spiegel is hier zeker passend.

Dit topic is gesloten.